|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet det året jeg var ferdig med videregående. Først flytta jeg til Oslo for å være praktikant, men kom til en helt håpløs familie, så da jeg kom inn på førskolelærerutdanninga i Tromsø var valget enkelt, så dit flytta jeg. Det er ca 50 mil fra hjemplassen min, og for å få en utdannelse måtte jeg flytte på meg. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet ut midt i siste året på vidregående, da var jeg 18,5 år.
|
|
|
#83 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 19 år og ferdig med vgs. Måtte reise bort for å studere. Jeg flyttet da fra øst-Finnmark til Tromsø, ca 80 mil.
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 15 da jeg flyttet. Flyttet et par mil utenfor byen. Da jeg var 17 tok jeg med hesten og flyttet nesten 100 mil unna.
|
|
|
#88 |
|
Audacious
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 19. Jeg bodde og studerte i Oslo, og det var økonomisk gunstig å bo hjemme det første året jeg studerte. Deretter var vi alle enige om at det var en god idé at jeg flyttet.
|
|
|
#89 |
|
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 19 år. Nettopp ferdig med vgs. Turen gikk til Bergen for studier. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Ikke så lett å svare på det. Utenlandstudent som jeg var bodde jeg jo formelt hjemme lenge. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Helt konge
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg kommer fra en liten øy og der må alle som skal begynne på vidergående flytte hjemmefra når de er ferdig med ungdomskolen. Altså var jeg 16 år da jeg flyttet. En jevngammel veninne og jeg delte en stor og kul leilighet. Jeg var ganske selvstendig, så det gikk helt fint. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Herlighet så unge dere var da dere flyttet da?!!!
|
|
|
|
#95 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?
|
|
|
#96 |
|
Fortynnet
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 17. Det var vel en kombinasjon av at jeg kom inn på en linje jeg hadde lyst til å gå på på videregående, og at ting ikke var så ideelle hjemme. I ettertid ser jeg at jeg godt kunne trengt å bli passet litt på i et par år til, eller noe sånt. Jeg syns det er tidlig å flytte hjemmefra når man er 16-17, og vil prøve å unngå at mine barn gjør det. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?19 år, og da kjøpte jeg og samboeren (nå mann) vårt første hus. I disse dager ser vi etter et nytt hus.... |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Sær og kresen
Sv: Når flyttet du hjemmefra?
Signerer alt. Bortsett fra at jeg var 16.
|
|
|
#100 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?17. Kunne ikke ha blitt der lenger. |
|
|
|