|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?
Nå gjelder vel værmeldingen stort sett et større område enn bare en by, og melder man at «nå kommer solen» og det er Østlandet i form av to timers omkrets rundt Oslo det meldes for, så gjelder det for veldig mange av leserne til VG. «Nå kommer julestormen» meldes ofte uten geografisk tilhørighet. Og da gjelder det ofte Nordvestlandet. Så der vinner de.
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?Jeg leser forresten hele tiden "velstands-FPere".
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
... mens jeg leser «Vestlands-FrPere»!
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
Det er mykje som blir produsert på Nynorsk mediesenter i Sogn og Fjordane. Der har NRK eit studie-/praktikanttilbod som er ganske attraktivt.
|
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som om det er noe bedre... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?Men nå får det da holde med julestemning på dere også.
|
|
|
#7 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?Problemet er overfokuset på jul og shopping, ikke hvitt på bakken. Å ikke kunne henge med på gavepresset og ikke å kunne delta i julefeiring er en sorg og et savn. La oss heller fokusere på det enn en NRK -fiksjon!
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?Jeg observerte ei jente på jobb i går, snart 3 år, og hun snakket østlands, eller rettere sagt bokmål, i leken sin.
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?Vi reiser fra snø på Østlandet til et vestland uten snø. Mine barn blir krenket.. kjenner meg krenket selv her jeg sitter.😜 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?Og jeg har reist fra grønt vestland til hvitt østland. Det gjør noe med julestemningen altså
|
![]() |
|
|