|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?Men det er da helt akseptabelt å gå med podcast på ørene og bare nikke vennlig i forbifarten når man skal på jobbe? I hvert fall i byer?
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?
Hvis man går samme vei, på samme fortau, i ca samme hastighet ca en kilometer? Å nikke vennlig, for så å gå side om side (eller rett foran eller bak), tause, med podcast på øret i 15 minutter, blir litt sært for meg, da prøver jeg heller å havne såpass langt bak eller langt foran vedkommende at vi ikke blir gående sammen. Ellers snakker jeg selvsagt med vedkommende, det er jo ikke så ille. Men foretrekker mitt eget hode som selskap ja, helt klart, hvis det er mulig.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 29-05-18 kl 19:58. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?Skjønner Mys dilemma. Man kan ikke gå rett bak eller foran mamman til Ole i 18 minutter uten å småprate. Akkurat like lite som at jeg kan plugge inn hodetelefonene når hun jeg satt i fau med en gang for ørten år siden, setter seg ved siden av meg på bussen.
|
|
|
#5 |
|
Søt og rar
|
Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?Jeg er god på smalltalk, noen ganger føler jeg kanskje at utfordrende sosiale settinger får meg til å snakke raskere enn jeg tenker, noe jeg egentlig ikke liker. Som den gangen jeg havnet på lunsjbord mellom renholdspersonalet og ledelsen, og det var stille som i graven, da måtte jeg jo ordne opp
|
|
|
#6 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?Nei, ikke egentlig.
|
|
|
#7 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?Når det gjeld buss, higser eg eg blei utrulig letta ein gong eg møtte ein kollega på bussen og ho sa: «Sorry, jeg skulle gjerne satt meg her, men jeg har en artikkel jeg bare MÅ rekke å lese før første time!» Det første til at eg passa på å ha ei utskrift av ein tekst i sekken, som eg tok opp viss eg møtte andre. Å bruke tida på bussen til å forberede seg til jobb, er heilt innafor. Litt verre når ein går, kanskje. Men det å slippe opp farten for å få folk på avstand funker som oftast før meg.
|
|
![]() |
|
|