|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
| Se resultatene: Hvor digital bokleser er du? | |||
| Leser bare fysiske bøker |
|
41 | 31,54% |
| Leser mest fysiske bøker, men noe digitalt |
|
15 | 11,54% |
| Leser ca halvt om halvt |
|
17 | 13,08% |
| Leser mest digitalt, men også noen fysiske bøker |
|
37 | 28,46% |
| Leser bare digitale bøker |
|
18 | 13,85% |
| Annet, jeg spesifiserer i tråden |
|
2 | 1,54% |
| Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor digital bokleser er du blitt?Vi bor i den samme treromsleiligheten som vi kjøpte for 20 år siden, og selv om jeg også egentlig er veldig glad i å ha alle bøkene og filmene og platene mine rundt meg, er det ikke praktisk mulig. Så musikken er lagt inn i iTunes, filmplatene er arkivert i bokser som tar mindre plass enn det gjør å ha coverne i hyllene, og vi har gitt bort kasser på kasser med bøker de seneste årene. Skjønnlitteratur leser vi stort sett utelukkende digitalt, alle tre, og da har vi ikke "råd" til å bruke plass på papirutgaver av de samme bøkene. Vi har fremdeles ganske mange hyller med bøker stappet inn på de veggene der det er plass, men vi har ikke fysisk plass til alle bøkene vi har kjøpt i årenes løp.
|
|
|
#2 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor digital bokleser er du blitt?Jeg leser mest digitalt, men har en hang til å ville ha en del bøker både digitalt og i papirform. Jeg elsker kindlen min til å lese på senga med og til å ha i veska, men det er noe med det fysiske formatet jeg fortsatt er veldig glad i. Spesielt bøker jeg leser flere ganger har jeg i begge format.
|
|
![]() |
|
|