|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Ustabil
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?
Sist redigert av bina : 29-06-07 kl 14:29. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ustabil
|
Neida! Men du kan vel si det sånn - hvis vi skal kose oss en lørdagskveld, vi voksne, etter ungene er i seng, med god mat, vin og en film, så er det IKKE Svampebob vi setter på. Men om nå noen skulle se rart på meg på butikken, med Svampebob i hånda og polposen i den andre - så dem om det! |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Smugleser
|
Siden jeg er så heldig at vi enda egentlig ikke har trengt morgenbarneTV, så tror jeg vi kommer til å holde igjen enda litt til. Svampebob ser rett og slett helgær'n ut.
|
|
|
#84 |
|
Ustabil
|
Gubben og ungene liker han, men jeg syns han er slitsom og masete. Da hevder gubben at jeg nærmer meg overgansalderen og er i ferd med å bli som hans mor. På det tidspunktet pleier jeg å finne meg en bok å lese i. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Synes igrunn ingenting er flaut å kjøpe. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
flisespikker
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?En gang vi skulle ha venner over på fondue, oppdaget vi i siste liten at det var tomt for brensel, så Benmurphy stakk på bensinstasjonen over gaten for å kjøpe. Idet han gikk, ba jeg ham plukke med seg en ekstra loff også, da jeg tenkte vi egentlig hadde litt lite. Jeg tviler i grunnen veldig på at han syntes dette var flaut å kjøpe, men jeg lo i hvert fall veldig høyt etterpå (og fniser fremdeles når jeg kommer på det), da det gikk opp for meg hvordan det måtte se ut når han kom i full fart inn der og kjøpte rødsprit og loff med en litt heseblesende forklaring om at "jo, vi skal ha fest, skjønner du".
|
|
|
#88 |
|
Tilpasser tittel
|
|
|
|
#89 |
|
saftig
|
Eh, er det noe med rødsprit og loff som jeg ikke vet om?
|
|
|
#91 |
|
Smugleser
|
Det hørtes kjempegodt (og ikke minst lurt) ut!
|
|
|
#92 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Strandlitteratur (sladreblader, klissepocketer osv). Jeg VET jo at jeg sikkert burde valgt noe tyngre, mer interessant, men ORKER ikke tenke når jeg skal ligge på stranda i varmen.
|
|
|
#93 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Nå forstår jeg hvorfor Heiko og Juste må flytte. Festingen har tatt litt overhånd i bakgården |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oi, den var stilig (synes agnostiske Dib). Hvor handler man inn en slik ? Og ikke minst, lukter den av Jesus ?
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Skilpadda : 01-07-07 kl 18:28. Årsak: endret bilde-URL |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Originala
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg synes det er flaut å kjøpe kondomer. Nå er det lenge siden sist, men jeg pleide å være veldig redd for å møte kjentfolk. Tenk om noen forsto at vi hadde sex, liksom! Som regel var det mannen som fikk æren av å kjøpe det. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
By the Sea
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Var så "heldig" å få i overkant god service da jeg trengte canesten her for noen uker siden...
|
|
|
#98 |
|
One of These Days
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
flisespikker
|
Og er man en god gjenbruker, så spiser man loffen etterpå.
|
|
|
#100 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?For 10 år siden skulle vi ha det første utdrikningslaget i gjengen fra hjembyen min. Siden jeg var den eneste som bodde i "storbyen" ble det min oppgave å kjøpe dildo ....... vi var så unge at vi trodde det hørte med i et utdrikningslag.
Du tuller ???????? Å sende mannen på bensinstasjonen for å kjøpe rødsprit og loff er jo pur ondskap.
|
|
![]() |
|
|