Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du noe er flaut å kjøpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-07, 14:22   #81
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Bør jeg vite hva Svampebob er?

Ja, det forventer jeg at alle med barn vet hva er!

Og Sauen Shaun, Gisle Wink.... Ja du skjønner sikkert tegninga!

http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhu...g?VareID=11755

Dette er Svampebob!

Sist redigert av bina : 29-06-07 kl 14:29.
bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 14:27   #82
bina
Ustabil

bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Er det noe galt med terninger og Svampebob nå da?!

Neida! Men du kan vel si det sånn - hvis vi skal kose oss en lørdagskveld, vi voksne, etter ungene er i seng, med god mat, vin og en film, så er det IKKE Svampebob vi setter på. Men om nå noen skulle se rart på meg på butikken, med Svampebob i hånda og polposen i den andre - så dem om det!

Gammel 29-06-07, 14:31   #83
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Ja, det forventer jeg at alle med barn vet hva er!

Og Sauen Shaun, Gisle Wink.... Ja du skjønner sikkert tegninga!

http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhu...g?VareID=11755

Dette er Svampebob!

Siden jeg er så heldig at vi enda egentlig ikke har trengt morgenbarneTV, så tror jeg vi kommer til å holde igjen enda litt til. Svampebob ser rett og slett helgær'n ut.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 14:33   #84
bina
Ustabil

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Siden jeg er så heldig at vi enda egentlig ikke har trengt morgenbarneTV, så tror jeg vi kommer til å holde igjen enda litt til. Svampebob ser rett og slett helgær'n ut.

Gubben og ungene liker han, men jeg syns han er slitsom og masete. Da hevder gubben at jeg nærmer meg overgansalderen og er i ferd med å bli som hans mor. På det tidspunktet pleier jeg å finne meg en bok å lese i.

Gammel 29-06-07, 14:46   #85
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Synes igrunn ingenting er flaut å kjøpe.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 14:51   #86
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slettet.

Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 22:26.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 14:58   #87
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En gang vi skulle ha venner over på fondue, oppdaget vi i siste liten at det var tomt for brensel, så Benmurphy stakk på bensinstasjonen over gaten for å kjøpe. Idet han gikk, ba jeg ham plukke med seg en ekstra loff også, da jeg tenkte vi egentlig hadde litt lite. Jeg tviler i grunnen veldig på at han syntes dette var flaut å kjøpe, men jeg lo i hvert fall veldig høyt etterpå (og fniser fremdeles når jeg kommer på det), da det gikk opp for meg hvordan det måtte se ut når han kom i full fart inn der og kjøpte rødsprit og loff med en litt heseblesende forklaring om at "jo, vi skal ha fest, skjønner du".

Gammel 29-06-07, 16:09   #88
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Tok du av hånda bare pga hovne fingre? Fikk du den på igjen?

Ja, den er utbyttbar. Uflaks for meg, viste denne at jeg ikke var gift

Gammel 29-06-07, 16:15   #89
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

En gang vi skulle ha venner over på fondue, oppdaget vi i siste liten at det var tomt for brensel, så Benmurphy stakk på bensinstasjonen over gaten for å kjøpe. Idet han gikk, ba jeg ham plukke med seg en ekstra loff også, da jeg tenkte vi egentlig hadde litt lite. Jeg tviler i grunnen veldig på at han syntes dette var flaut å kjøpe, men jeg lo i hvert fall veldig høyt etterpå (og fniser fremdeles når jeg kommer på det), da det gikk opp for meg hvordan det måtte se ut når han kom i full fart inn der og kjøpte rødsprit og loff med en litt heseblesende forklaring om at "jo, vi skal ha fest, skjønner du".

Eh, er det noe med rødsprit og loff som jeg ikke vet om?

Gammel 29-06-07, 16:32   #90
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Eh, er det noe med rødsprit og loff som jeg ikke vet om?

Man kan drikke rødsprit etter å ha silt den gjennom en loff.

Ben "dangerous knowledge" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 16:41   #91
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Ben "dangerous knowledge" Murphy

Det hørtes kjempegodt (og ikke minst lurt) ut!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 17:10   #92
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strandlitteratur (sladreblader, klissepocketer osv). Jeg VET jo at jeg sikkert burde valgt noe tyngre, mer interessant, men ORKER ikke tenke når jeg skal ligge på stranda i varmen.

Åh, det synes jeg er skikkelig flaut

:vurdereråtamedpapireomslagettilnoeavJonasLieneste gang)

Gammel 29-06-07, 17:21   #93
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå forstår jeg hvorfor Heiko og Juste må flytte. Festingen har tatt litt overhånd i bakgården

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:01   #94
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Joda. Jeg har en Jesus Air-Freshener til å henge i speilet:

Ben "classy" Murphy

Oi, den var stilig (synes agnostiske Dib). Hvor handler man inn en slik ? Og ikke minst, lukter den av Jesus ?

Sist redigert av Skilpadda : 01-07-07 kl 18:28. Årsak: endret bilde-URL
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:03   #95
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ikke flaut for meg, men mange kassadamer blir flaue når jeg skal kjøpe hårfarge og trenger litt tips av damen i kassa...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:06   #96
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er flaut å kjøpe kondomer. Nå er det lenge siden sist, men jeg pleide å være veldig redd for å møte kjentfolk. Tenk om noen forsto at vi hadde sex, liksom! Som regel var det mannen som fikk æren av å kjøpe det.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:29   #97
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var så "heldig" å få i overkant god service da jeg trengte canesten her for noen uker siden...

Jeg: :legger pakken på disken:
Ekspeditrise: Åh, soppkur,ja! Har du ofte soppinfeksjon, eller?
Jeg: Eh, nei...
Ekspeditrisa: Ja, for hvis du har det ofte, etter hver menstruasjon,eller sånn, så kan det være lurt å bruke forebyggende kapsler.
Jeg: :snakker lavt: Nei, jeg trenger ikke det ...
Ekspeditrise2 : Å, du skal ha canesten, ja. Ja, det er lurt med forebyggende kapsler altså! Får du sopp ofte? For da kan du bruke ...
Ekspeditrise 1: ...disse forebyggende kapslene. Da får man en god bakterieflora i skjeden.
Jeg: Nei :snakker gjennom sammenbitte tenner: - jeg trenger ikke forebyggende kapsler. Jeg skal bare ha denne kuren. Takk.

Gammel 29-06-07, 21:47   #98
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

For en morsom artikkel. litt ekstra for jeg syns jeg ser for meg Ben.

Egentlig kommer jeg ikke på noe jeg synes er spesielt flaut å kjøpe. Jeg er så altetende når det kommer til musikk at jeg hadde mange Absolute music i det som en gang var cd-samlingen min. Absolute Heavy ballads, absolute 80s og de første absolute cdne. Kondomer synes jeg ikke er spesielt flaut å kjøpe heller. Ikke for at jeg kjøper det nå lengre.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:48   #99
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og er man en god gjenbruker, så spiser man loffen etterpå.

Gammel 29-06-07, 21:58   #100
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For 10 år siden skulle vi ha det første utdrikningslaget i gjengen fra hjembyen min. Siden jeg var den eneste som bodde i "storbyen" ble det min oppgave å kjøpe dildo ....... vi var så unge at vi trodde det hørte med i et utdrikningslag.

I hvert fall; å kjøpe den var for meg helt greit, nesten. Men dere skulle sett de blikkene jeg fikk da jeg ba om å få den pakket inn. "Ja, det sier de alle," sa han som stod bak meg i køen på Kondomeriet. Jeg ville bare forsvinne gjennom gulvet.

Du tuller ???????? Å sende mannen på bensinstasjonen for å kjøpe rødsprit og loff er jo pur ondskap.

Sist gang jeg skulle kjøpe rødsprit til fonduegryta vår ble jeg faktisk spurt om jeg ikke skulle ha litt loff også. Han som jobbet der lo godt av sin egen humor etterpå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.