|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken telefon har din 10/11/12-åring?Min 2006-modell har en Sony xperia ettellerannet som storebror fikk til tiårsdagen, for ni år siden snart. Den funker helt fint til hennes bruk. Hun har klassevenninner med ny iPhone. Min jente skal få ny telefon til 10-årsdagen, modell ikke bestemt, det er en stund til. Men det blir nok Windows 10 Mobile.
|
|
|
#2 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken telefon har din 10/11/12-åring?Iphone 5s arvet |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilken telefon har din 10/11/12-åring?Poden (blr 11 i år) har en Huawei-telefon han fikk i julegave for et år siden. Før det hadde han arvetelefon fra mannen som tidligere har brukt å bytte telefon når det har kommet nye modeller.
|
|
|
#4 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvilken telefon har din 10/11/12-åring?Jeg aner ikke hva klassekompisene eller lagkameratene til eldste har. X har beklageligvis vasket eldste sin mobil og en ny (dvs gjerne brukt) står høyt på ønskelista. For øyeblikket bruker han min gamle Samsung S som ikke er helt god.
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilken telefon har din 10/11/12-åring?Jeg synes det er veldig ok at mine barn har iPhone, for da sender vi iMessage til hverandre når de er hos faren.
|
![]() |
|
|