|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodille
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodilleEr du heeelt sikker på at det var en krododille og ikke en løve? Jeg fant tilbake til boken jeg tenkte på, den var i Gyldendal sin serie "Barndomsland" med oversatte barnerim og eventyr. Her fant jeg historien om løven som bodde i en dyrepark midt i byen og hadde mange venner som besøker ham hver dag. Men en dag glemmer dyrepasseren å lukke buret, og løven blir fortørnet for da kan jo hvem som helst slippe inn ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodilleOg den boken jeg linker til om krokodillen og bamsen er det sikkert heller ikke, siden plottet i "din" bok var at krokodillen skulle ut og finne venner? Nei, dette må vi komme til bunns i ...! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
This is normal!
|
Kjør på med nye algoritmeforvirrende nettsøk, sier jeg bare.
![]() |
![]() |
#93 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodilleJeg tror ikke denne har blitt foreslått enda:
![]() |
![]() |
#94 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodilleJeg tror jammen dette kan være rett. Fra Amazon:
![]() |
![]() |
#95 |
Glamorøs
|
JAJAJAJAJAJAJA!!!!! DET ER DEN!
![]() |
#99 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodilleNå husker jeg det, det blir flom og krokodillen kan svømme og redder masse mennesker, også blir han, veldig, veldig syk. Og ligge ri en seng med sånn pose på hodet og har feber.
![]() |
#100 |
Glamorøs
|
Haha, jeg er jo egentlig ganske god, det er samme illustratør som Serafin!
![]() |
|
|