Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-15, 09:56   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Har gjesteopptreden FP utelukkende for denne tråden kjenner jeg.

Mange spennende teorier her, og jeg har ikke så mye å bidra med i den retningen.

Men jeg kjenner jeg irriterer meg over noen logiske brister;
- det er helt usannsynlig at Sagas sjef snakker med moren på den måten (med mindre hun er totalt uprofesjonell/har rare hensikter)
- det var da merkelig at fake-gravid-damen velger å stå i vinduet å kle av seg drakten sin...
- hvorfor skaper Saga og Henrik et voldsomt leven når de jakter morderen inne på kjøpesenteret. Han skjønte jo med en gang at han ble forfulgt...

Haha jeg tenkte på det samme.
Inne på kjøpesenteret var man plutselig mer i en Miami Vice episode fra tidlig nittitall enn i Danmark.

Jeg synes begravelsesdama er irriterende av flere årsaker.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 10:26   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Haha jeg tenkte på det samme.
Inne på kjøpesenteret var man plutselig mer i en Miami Vice episode fra tidlig nittitall enn i Danmark.

Jeg synes begravelsesdama er irriterende av flere årsaker.

Begravelsesdama er jo virkelig ikke helt god.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 10:49   #3
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Begravelsesdama er jo virkelig ikke helt god.

Nei og rollen blir litt for karikert.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 11:29   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig.

Gammel 11-11-15, 11:29   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Enig. Det var nesten litt pinlig.

Gammel 11-11-15, 10:25   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Har gjesteopptreden FP utelukkende for denne tråden kjenner jeg.

Mange spennende teorier her, og jeg har ikke så mye å bidra med i den retningen.

Men jeg kjenner jeg irriterer meg over noen logiske brister;
- det er helt usannsynlig at Sagas sjef snakker med moren på den måten (med mindre hun er totalt uprofesjonell/har rare hensikter)

Jepp, og akkurat derfor tror jeg Linn enten har skumle hensikter eller at det er noe annet hun tror om Saga som vi ikke har fått vite. Evt at hun ER totalt uprofesjonell.

Gammel 11-11-15, 09:52   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 12-11-15, 14:01   #8
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også det er for mange karakterer med denne gangen, gleder meg til å få nestet i alt sammen. Broen sesong 1 er fortsatt min klare favoritt, denne som nr 2.

Også Snipa, du her!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 15:18   #9
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Begravelsesdama kan vel være moren til Emil? Hadde ikke det vært gøy! Merkelig dame, og kanskje de to samarbeider på noe vis for å sverte Holst. Jeg forstår ikke helt hvorfor hun er så desperat etter Clas, kan det ha noe med familien Holst å gjøre, at hun vil komme nær dem? Var det derfor hun dukket opp på kunstutstillingen den gangen?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 17:48   #10
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Begravelsesdama kan vel være moren til Emil? Hadde ikke det vært gøy! Merkelig dame, og kanskje de to samarbeider på noe vis for å sverte Holst. Jeg forstår ikke helt hvorfor hun er så desperat etter Clas, kan det ha noe med familien Holst å gjøre, at hun vil komme nær dem? Var det derfor hun dukket opp på kunstutstillingen den gangen?

Enig, hun er en god kandidat til å være Emils mor! Virker passe skrullete så hvis hun mistet omsorgen for et barn så er det ikke noe sjokk.

Gammel 16-11-15, 15:24   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg sett sålangt av serien på nett og er glad jeg leste denne tråden.
Det er veldig mange personer/navn å forholde seg til og alle ser ut til å ha noe med hverandre å gjøre.. og nå er jeg skikkelig oppdatert.

Gammel 16-11-15, 23:42   #12
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Eller fostersøsteren Ellers er det mye rart som skjer. :skummelt:

Gammel 16-11-15, 16:13   #13
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Gleder meg til i kveld!

Noe som plager meg er måten de filmer på. Jeg blir så redd når de filmer folk alene inne i hus, og fra baksetet på bilen. Jeg må av og til lukke øynene. Jeg takler ikke se, høre og føle. hahaha.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 20:07   #14
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Gleder meg! Er klar for å konspirere videre.

Gammel 16-11-15, 20:14   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger Saga, rett og slett.
Og så liker jeg at serien er litt sånn forvirrende, selv om det kan være litt irriterende og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 20:21   #16
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har lest og kost meg med alle teoriene deres.

Hvor mange episoder er det igjen, egentlig?

Gammel 16-11-15, 21:05   #17
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er vel episode 8 av 10 i dag?

Gammel 16-11-15, 21:06   #18
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig burde vi hatt en minst like lang tråd om makkverket Okkupert Og no har eg sett så lenge at eg liksom må få med meg kor det ende.

Gammel 16-11-15, 21:08   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Egentlig burde vi hatt en minst like lang tråd om makkverket Okkupert Og no har eg sett så lenge at eg liksom må få med meg kor det ende.

Sett kun 1 episode der vi. Satte på serieopptak, men av en eller annen grunn ble ikke episode 2 tatt opp. Så det ble litt teit Er den ikke bra altså?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 21:55   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Episode 1 var såpass kjedelig at jeg ikke orket mer. Godt å høre at den ikke har tatt seg nevneverdig opp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.