Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[Game of Thrones] Er Jon Snow feilcastet (veldig viktig poll)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Er Jon Snow feilcastet?
Nei, han er den perfekte Jon Snow! 16 26,23%
Nei, han er kanskje litt monoton, men det valpeblikket, da! 14 22,95%
Njei, njo, men jeg tilgir ham. 4 6,56%
Ja, men jeg kan leve med det, og han er jo dekorativ. 9 14,75%
Ja, fullstendig, han fjerner hele poenget med Jon Snow! (Insert rant.) 10 16,39%
The Others take your Lord Commander! 8 13,11%
Deltakere: 61. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-15, 18:41   #81
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Game of Thrones] Er Jon Snow feilcastet (veldig viktig poll)

Har du dokumentasjon på at drager ikke finnes, kanskje?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 18:45   #82
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mangler dokumentasjon akkurat nå. Lover det skal komme.

Jeg liker tegnefilmer, og usannsynligheter og hurramegrundt, men i serier for voksne kan de ikke drive sånn der. Også en bror som har barn ned sin søster da?! Hva gir du meg?! Makan!

Gammel 15-06-15, 18:46   #83
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens jeg hater tegnefilmer, og har ikke lest en tegneserie de siste 30 årene.
Og Jamie har jo barn med Cersei for å holde Lannister-blodet rent. Si meg, forstår du ingenting! :sjokkert:

Gammel 15-06-15, 18:48   #84
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men der går jo alt bra til slutt! Og de slemme dør eller forsvinner og de snille vinner og sånn. Skal det førs være usannsynlig, så kan det jo være bra usannsynlig.

Er du klar over hvor mange som døde i den episoden jeg nettopp så? nei?
Ikke jeg heller, for det var så mange! Og halvparten var sikkert snille! Og det bare rant blod og kropper ble splættet hele tiden!

Gammel 15-06-15, 18:50   #85
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Noe av det geniale ved serien (og bøkene, som jeg ikke har lest) er jo at man aldri vet hvem som dør. Og når ble snill et kriterium for å overleve en krig?

Gammel 15-06-15, 18:51   #86
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Nei, tøys og vås.

Gammel 15-06-15, 19:09   #87
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kirsebær!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 19:15   #88
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drager er de kuleste dyrene i hele verden. Så det, så!

Og Kirsebær kan slå seg sammen med min mann. Han fulgte med helt til Ed Stark mista hodet. Da ble Ernie så sur og så vonbroten at han boycotter hele GoT.

Gammel 15-06-15, 19:22   #89
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Drager er de kuleste dyrene i hele verden. Så det, så!

Og Kirsebær kan slå seg sammen med min mann. Han fulgte med helt til Ed Stark mista hodet. Da ble Ernie så sur og så vonbroten at han boycotter hele GoT.

Det var kanskje like greit for Ernie at han ga seg allerede der.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 19:28   #90
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror det, ja.

Gammel 15-06-15, 19:46   #91
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Barn med sin søster!! :fistel:

Gammel 15-06-15, 20:02   #92
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 00:01   #93
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og der var ikke tema for tråden et problem lenger!?

Sist redigert av Teofelia : 16-06-15 kl 00:28.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:05   #94
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Vel, han fulgte med lenger enn min mann. Han takket for seg etter scenen med Cersei og Jamie i tårnet på Winterfell. :sart sjel:

Gammel 16-06-15, 13:41   #95
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og der var ikke tema for tråden et problem lenger!?

Det var faktisk en overraskelse. Selv om ingen trygge, så var den der veldig overraskende. På andre siden; problem solved.

Gammel 16-06-15, 13:46   #96
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det var faktisk en overraskelse. Selv om ingen trygge, så var den der veldig overraskende. På andre siden; problem solved.

Overraskende, indeed!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 18:04   #97
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Også en bror som har barn ned sin søster da?! Hva gir du meg?! Makan!

GOT har jo faktisk fått god kritikk for å gi en realistisk skildring av middelalderen (minus dragene, jeg må medgi det). Det at søsken giftet seg for å holde "blodet rent" var jo feks vanlig hos egypterene, flere kulturer dette har forekommet i. (Jeg er derimot overrasket over incest er et tema - veldig fort behandlet - i barneboken jeg leser. Det er veldig uvanlig, kan ikke huske at jeg noensinne har sett det nevnt i en barnebok.)

Gammel 16-06-15, 18:34   #98
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

GOT har jo faktisk fått god kritikk for å gi en realistisk skildring av middelalderen (minus dragene, jeg må medgi det). Det at søsken giftet seg for å holde "blodet rent" var jo feks vanlig hos egypterene, flere kulturer dette har forekommet i. (Jeg er derimot overrasket over incest er et tema - veldig fort behandlet - i barneboken jeg leser. Det er veldig uvanlig, kan ikke huske at jeg noensinne har sett det nevnt i en barnebok.)

Jepp GRRM har sagt at han er heavy påvirket av Rosekrigene i England (Lancaster mot York, vs Lannister mot Stark) og ikke minst den fantastiske serien til Maurice Druon Les Rois Maudits (The Accursed Kings) som er historiske bøker om det franske monarkiet på 13- og 14-hundretallet.

Gammel 16-06-15, 18:37   #99
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det her det er forresten lov til å skryte av at jeg har førsteutgaven av den første boken med autograf i og at jeg kjøpte den av GRRM selv via en mailgruppe i 97?

(Jeg lette etter den og en fyr på nettet sa at jeg kunne kjøpe en, han hadde kassevis nede i kjelleren og så var det GRRM. Han hadde ikke solgt særlig mange på den tiden)

Gammel 16-06-15, 20:12   #100
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Kuuult, Esme!

Og jeg ble ikke overraska et øyeblikk over hva som skjedde, venta på noe slikt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.