|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IISkinny jeans, sort Reebok t-skjorte med trykk og en sort cardigan. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIBlå- og hvitstripet bomullskjole fra Lindex, blå sko med kilehæler fra Gabor, nude kortermet strikkecardigan fra Only, lys Selma-veske fra MICHAEL Michael Kors. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIGult skjørt fra Zara, ti år gammel hvit blondeaktig bluse fra H&M, brune sandaler, ikke akkurat nye de heller.
|
|
|
|
#6 |
|
biffvase
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd II
Reprise i dag; klærne hang på badet så fine og nyvaskede og jeg orket ikke finne frem noe annet.
|
|
|
|
#7 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IINy kjole fra Fransa - sort med hvite prikker og røde ballerinasko
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIDenne kjolen:
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIGammel, svart sommerkjole med hvite prikker fra H&M, svart, kort bomullscardigan fra Esprit og beige ballerinas fra Gabor.
|
|
|
#10 |
|
biffvase
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIOff-white ermeløs, knelang kjole med mønster av store korallfargede blomster og vannrette og lodderette striper i blått, kjøpt på Urban Outfitters for tre år siden. Lilla cardigan (siden vi ikke har lov til å gå med bare skuldre på jobb) fra Noa Noa, skyhøye gule sandalpumps fra Aldo, gule bomsterøredobber fra Cecilie Melli.
|
|
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIEn svart, ermeløs tunika som jeg kjøpte på Sri Lanka for 16(!) år siden.
|
|
|
#12 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIHar på kjole i dag. Har en lang sommerkjole/trikotkjole som går akkurat så den ikke subber.
|
|
|
|
#13 |
|
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IISvart, ermeløs nesten-maxikjole i superlett bomull med hvite og oransje blomster, oransje bolerosak uten knepping og svarte Rieker-sandaler.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIHaha! I dag var jeg veldig frossen på morgenen, så jeg gikk ut i ullsokker, joggesko, jeans, tynn ullgenser og kjempetykk genser utenpå. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIDette må sees i lys av stressa-tråden min, tror jeg: Gikk på jobb i en merkelig kombo av lett, lys sommertopp, capri-bukse, Toms og regnjakke. Jeg mener- Toms og regnjakke? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIDongeritunika fra Kaffe og svart capritights. Svarte skinnsko med kilehæl jeg-husker ikke hvilket merke.
|
|
|
|
#17 |
|
Enda en som trener
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIBikini |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIRosa Kari Traa-svalestjert-singlet, rose treningsbh, svarte capri-tights og sykkelsko. Skal straks ut på en times sykkeltur.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Enda en som trener
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IISvart treningscapri, lilla og gul Adidas singlet og svart treningsbh. Skal snart på trening |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IILilla crocks, jeansshorts og hvit t-skjorte.
|
![]() |
|
|