Sv: Konfirmasjonsselskap
Opprinnelig lagt inn av Mmd, her.
Jeg beklager om du oppfatter det slik at jeg "surmuler". Tvert i mot diskuterer jeg/søker råd og synspunkter på et forum. Selvsagt må jeg innrette meg etter realitetene.
Er det slik at man ikke kan snakke om ting som man ikke nødvendigvis får gjort noe med på dette forumet?
Selvfølgelig kan du det, men det virker som du kun vil ha bekreftelse på at dette er vanskelig, ikke faktiske forslag til løsninger. Alle erkjenner at det er vanskelig og kjip og måtte velge, men det er nå en gang slik ståa er og da må man jo bare gjøre det beste ut av det og være løsningsorientert.
Som du ser av denne tråden så er plassbegrensning vanligere enn du tror. Da er det faktisk godt mulig at flere av gjestene har vært borti det før, selv om du ikke tror det. Og hvis ikke, så må de jo forholde seg til det da. Det er deres jobb å gjøre dette til en fin anledning uansett om folk er med på seremonien eller ikke. Du har fått mange forslag til hvordan dere kan gjøre festen etterpå til en mer høytidsstund enn dere er vant til.
Sist redigert av Tallulah : 11-05-14 kl 15:01.
|