|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Ok, krem med mye smør i da. Jeg liker det i sjokoladekakekrem da, det er jo masse smør der også. Men da er smørsmaken litt mer skjult.
|
|
|
#82 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?OK, jeg liker ikke sånn gul krem som er på suksessterte, og er heller ikke overbegeistret for smørkrem. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Smørkrem er ikke noe særlig, men hvis det blir blandet inn litt philadelfia, så er det plutselig nydelig.
|
|
|
#84 |
|
Halloen!
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Jeg er heller ikke så veldig glad i ostekake. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Jeg liker alle kaker omtrent like godt hvis de er skikkelig laget. Tørre og overstekte kan jeg styre min begeistring for. Jeg laget en gang vegansk soaked kake, den var overhodet ikke god.
|
|
|
#86 |
|
er her
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?
Å hjelp, den hadde jeg ikke klart å få ned en liten bit av engang...
skal mannen min ha kaker jeg ikke liker så baker han selv, og det gjør han for han er utrolig glad i kaker, så blir det servert f. eks bløtkake hos oss er det mannen sitt verk!
Det er eggekrem ( med smør) i suksessterten.
|
|
|
|
#87 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Det går jo an å ikke like kaker om de er av aldri så god kvalitet. Enkelte ting er man mindre begreistret for, og enkelte ting foretrekker man heller å stå over for å spise bedre ting. Jeg er veldig glad i saltmat og har aldri vært særlig begeistret for kaker generelt, men det finnes kaker jeg synes er ordentlig gode også. Og med "liker" mener jeg ikke at jeg holder på å kaste opp, sånn som jeg gjør av Thousand Island. Jeg hadde fint klart å presse det ned hvis du stod med en kniv mot halsen min, og jeg hadde sikkert til og med greid å nyte det hvis jeg var sulten på en øde øy. Men til hverdags gir disse kakene meg lite glede. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Enig. Suksesstertekrem er ikke det samme som smørkrem. Smørkrem er ikke godt. Ostekrem er godt, men med smørkrem mener jeg krem utelukkende laget av smør og melis. :grøss: (Og jeg er glad i smør.) |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Ah, eggekrem er antagelig det aller verste. Jeg spiser ikke sånt gult på boller en gang. Egentlig er jeg litt ufint kresen på kaker, ser jeg.
|
|
|
#90 |
|
intro
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Eggekrem er jo det beste! Da Blåmann skulle lage favoritten suksessterte til meg i høst, for første gang siden vi feiret cand.mag.-graden i 1996, brukte han en oppskrift som viste seg å ha altfor mye smør i kremen.
|
|
|
|
#92 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Jeg glemte Daim-iskake. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Da er det ikke kake lenger.
|
|
|
#94 |
|
har tatt seg sammen
|
Det kan jeg godt forstå altså. Men jeg synes at for eksempel hjemmelaget Tiramisu kan være noe av det beste som finnes, mens de fleste restaurantvarianter ikke er verdt kaloriene.
|
|
|
#96 |
|
heimføing
|
Det er ikke godt, ikke sjokolade heller. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Det er stor forskjell på å eksperimentere med litt mindre sukker og smør, og å ta bort alt som er godt.
|
|
|
#98 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Sånn derre skikkelig svart sjokoladekake som så mange liker synes jeg, og også gutta mine, er skikkelig pyton.
|
|
|
|
#99 |
|
Halloen!
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Jeg har også en kjepphest om godis (kaker, sjokolade og hva_har_du) der man omtrent har tatt bort alt som er godt, men bare beholdt navnet. Det er da mye bedre å spise noe som er veldig godt litt sjeldent, enn å spise noe som ikke er særlig godt litt ofte, eller? Sist redigert av rine : 27-01-14 kl 12:01. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
intro
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Snobber!
|
|
![]() |
|
|