|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Bruker aldri lue, pakker heller skjerf godt rundt meg og opp til ørene enn å ta på meg lue. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Bruker du lue?Joda, jeg bruker lue evt. hette om det er kald/blåser. Er livredd for ørene mine etter en brutal runde virus på balansenerva i høyre øre for noen år tilbake. Sveis? Har ikke.
|
|
|
#85 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker ofte lue. Dvs, ikke denne vinteren siden det har vært utrolig mildt frem til nå, men det skal ikke bli mange kuldegrader før lua kommer på.
|
|
|
#86 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bruker du lue?Lue, hatt eller pannebånd fra tidlig høst til langt ut på våren. :forhenværende ørebarn:
|
|
|
|
#87 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bruker du lue?Ja, hvis det trengs - men det er vanligvis på fjellet eller hvis vi skal ut på tur eller trening.
|
|
|
#88 |
|
By the Sea
|
Sv: Bruker du lue?Aldri - jeg kler ikke lue.
|
|
|
#89 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Ja. Jeg er frysepinn, og maa leve med luesveis for aa slippe aa fryse. Naa har vi hund, ogsaa, og da er det enda oftere jeg tar paa lue. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Nei,aldri.
|
|
|
#91 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue når jeg fryser, dvs stort sett hele vinteren.
|
|
|
#93 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Bruker du lue?Ja, jeg bruker lue. Vet ikke hva gradestokken viser når jeg tar de i bruk, men vi har mye vind her, kald vind, så det blir fort kaldt selv på plussiden. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bruker du lue?Forresten (neida, jeg er ikke langsur, aldri!): ingen blir da vel sykemeldt/egenmeldt av en forkjølelse?! Det her i hvert fall aldri jeg gjort/blitt. Jeg har en gang gått glipp av en fest pga (vår)forkjølelse med bihulebetennelse og feber, det er det nærmeste jeg kommer.
|
|
|
#96 |
|
både her og der
|
Sv: Bruker du lue?Bruker alltid lue når det blåser og er litt kaldt. Som regel sykler jeg til jobb høst og vinter, og da er lue et must. Jeg har langt hår, forresten.
|
|
|
#97 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bruker du lue?Bruker så og si aldri lue. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Bruker lue når det er minusgrader, og hvis det er mye vind. Er en forfengelig frossenpinn, og lua må matche antrekket. Liker litt baggy luer, men er det iskaldt tyr jeg til lua fra Peak som er pelsaktig inni. Aner ikke hva de luene heter. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Bruker du lue?Jeg orker ikke fryse, så jeg bruker selvsagt lue. Vurderer denne:
|
![]() |
|
|