|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierJeg reklamerer gjerne for denne i dag.
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier
Mener du at den linken jeg la ut bygger opp om det? Jeg synes det var en veldig bra blanding - hun jeg la ut bilde av var da slett ikke tykk? Bare en slank, nybakt mor med en mage som har nettopp har vært veldig mye større?
|
|
|
#4 |
|
|
Næh, det var kule bilder, men eg har allereie lest eit par blogginnlegg, blant anna dette: http://aabelsuzanne.wordpress.com/20...frue-har-fodt/, og sjølvklart ser eg meininga, men dette er fortsatt ikkje kult å lese:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierRinse and repeat.
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierDet er aldri pent å snakke stygt om andres utseende, og Tori Spelling hadde et stygt tilfelle av anoreksi, hvis jeg husker riktig. Det er så klart bare teit å komme med sånne kommentarer.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns ikke denne diskusjonen er slik i det hele tatt. Kommentaren om Tori Spelling var selvsagt ikke hyggelig, men hun var ikke "tynn", hun var svært, svært anorektisk. Jeg syns faktisk det er ok å si at det er både farlig, usunt og slett ikke et forbilde.
|
|
|
#9 |
|
|
"den eneste av jentene i serien som ingen synes var deilig", eg synes den kommentaren vitnar om eit uheldig kvinnesyn, det er jo deiligfaktoren som er greia her med? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierDet hun prøver å si noe om er vel en forskyvning i synet på idealkroppen. Usikker på om jeg er enig med henne i det, dog.
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierDet tror jeg alle er enige i, Mavis. Jeg kan sikkert komme med ubetenksomme kommentarer, men jeg prøver å lære - det var derfor jeg måtte spørre om den linken var touchy.
|
|
|
#14 |
|
|
Jeg vet alle er enige, men det slutter jo ikke allikevel. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierJeg synes det er fint at man balanserer synet på hva normale kvinnekropper er.
|
|
|
#16 |
|
|
Word. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Og det har dokumentert effekt hva vi gjør og hva vi sier. Se bare her.
|
|
|
#18 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierVisst. Om folk er bekymret for at barna er utseendefiksert, så ta en god stund i tenkeboksen om det kan være noe hjemme som har påvirket negativt også.
|
|
|
#20 |
|
Mother of Dragons
|
Det er helt sant. Men jeg tror man gjør det dersom man ikke er det bevisst at man ikke skal gjøre det.
|
![]() |
|
|