|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hvor mange unger på i går? Altså, hvor mange kurver? | |||
Ingen
|
|
41 | 20,10% |
| 1-20 |
|
88 | 43,14% |
| 20-40 |
|
40 | 19,61% |
| 40-60 |
|
20 | 9,80% |
| 60-80 |
|
11 | 5,39% |
| 80-100 |
|
2 | 0,98% |
| Kjempemange, mer enn 100! |
|
2 | 0,98% |
| Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Vi hadde vel 60-80 innom hos oss før vi selv gikk ut på runden, så det kunne nok vært enda flere, tipper jeg. Vi bor veldig fint til for Halloweenbesøk, med separate innganger, i et strøk hvor det ellers er en del bygårder og blokker.
|
|
|
#82 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Det ringte på 20 ganger og flere unger hver gang! Det var virkelig mange her!
|
|
|
|
#83 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Jeg svarte mellom 60 og 80, men det kan ha vært mer.
|
|
|
#84 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Hos oss kom bare vår egen seksåring på døra. Han hadde vært på Hallovenn, med lek, godter og moro, og så fikk han lyst på litt av godteskålgodten også. Jeg tror de fleste av de litt yngre ungene endte på Hallovenn-arrangementet i stedet for å gå på tiggetur. Eldsten og vennene var ute på godtesanking, men de kom ikke innom her. Det skal sies at vi bor i en sidegate som det er lett å glemme, og jeg vet det var noen godtegjenger i "hovedgatene" på feltet her. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Rundt 50 stykker. De fikk 2 innpakkede sjokolader/drops hver, stort sett alle takket pent og ingen ringte på etter 19.30. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?12 barn fordelt på tre grupper. Ene naboen vår, som ellers lyser opp hele gata, markerte tydelig sin avstand, så jeg tipper det var endel som ikke ville gå innover her.. Får plassere gresskaret mer synlig eller pynte mer neste år.
|
|
|
|
#89 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Er ikke med på leken, og her kom ingen
|
|
|
|
#90 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Hos kusina mi kom det et "barn". Kl 22, en i 16-årsalderen, ikke utkledd. Makkeren ventet i gata på mopeden sin.
|
|
|
#91 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Ikke mange, ca. 12 stk, de oppførte seg og takket pent. Skulle ønske det kom flere... |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Her var det skuffende få. I alt ringte det på 3 ganger, men jeg vet ikke helt hvor mange de var. Jeg åpnet den ene gangen, da var de tre. Storesøster åpnet de to andre gangene, men her vet jeg ikke hvor mange det var.
|
|
|
#93 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Ingen, regner jeg med. Vi var ikke hjemme før 19.30 og etter det kom det iallefall ingen. Men det skal sies at utelyset ikke funker for tiden.
|
|
|
|
#94 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Rundt 30 vil jeg tro. Har fortsatt igjen snop.
|
|
|
#95 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Kanskje 40-50? |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Var ikke så mange ganger det ringte på, men det kom vel rundt 20-25 barn tilsammen |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Tipper det var noen-og-40 tilsammen her. De fleste kom i flokker, og vi måtte hente inn reservesnopet for å ha nok til alle (var mannen som hadde kjøpt inn, og han hadde beregnet for lite). |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Ca. 13 barn, fordelt på 4 besøk. Vi bor litt på utkanten av nabolaget, så man må virkelig gidde å komme til oss. Vi sitter igjen med masse godteri. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Mavis, da.
|
|
|
#100 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Vi gikk heller ikke der det var felles oppganger. Må man ringe på? På hvem sin dørklokke, i så fall?
|
![]() |
|
|