|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?
(Kilde: youtube.com) The Axis of Evil, part 2: (Kilde: youtube.com) Growing up in Iran: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#82 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva ler du høyt av?Og så ler jeg høyt inni meg når pasienter sier veldig ufrivillig morsomme ting som da en veldig søt og yndig gammel dame kom inn med brudd og jeg spurte "har du noen andre sykdommer?"
|
|
|
#83 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva ler du høyt av?Denne har jeg ledd så høyt av på kontoret at det ble litt flaut
|
|
|
#84 |
|
Princess Skids and Scars
|
Den er priceless! Jeg prøvde å forklare den til foreldrene mine, og de grein av latter. Bare av å høre om den! |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Herregud jeg elsker denne tråden. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Sist jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg var da jeg så "Brille" på TV Norge denne uken. Ellers, så er jeg enig i at Ylvis er greit nok, men jeg ler ikke høyt av Fox sangen. Likte også The cabin bedre, kjenner meg igjen i endel der ja.
|
|
|
#87 |
|
kamerat
|
Sv: Hva ler du høyt av?Terry Pratchett, særlig fotnotene. Og da særlig de som er inni andre fotnoter igjen.
|
|
|
#88 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Havblikk! (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Da jeg gikk på lærerskolen spilte jeg og kollokviegruppen min ofte Spillet Kokkelimonke. Da kunne jeg le så jeg tissa på meg av blant annet filmanmeldelsene til de andre. Men det er lenge siden.
|
|
|
#90 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Egentlig lite, men Jack Dee og Michael Mcintyre har klart det. Første gang jeg så filmen 'Kopps' lå jeg også langflat. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva ler du høyt av?Litt dårlig lyd på denne, men jeg liker "understatement"-ene: (Kilde: youtube.com) Intervju + musikkvideo: http://www.side2.no/underholdning/article2966445.ece
|
|
|
#92 |
|
etterpåklokest
|
Jeg lo høyt av denne. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler høyt av ganske mye, er sånn som må ta meg i det viss jeg leser på buss og bane f.eks. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
|
#94 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja denne har jeg også ledd høyt av. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
villende
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler høy av denne tråden. Og av College Humor |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva ler du høyt av? |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler IKKE av lytehumor, slapstick og tabbehumor. (Kilde: youtube.com) ![]()
|
|
|
#99 |
|
kamerat
|
Sv: Hva ler du høyt av?Stakkars seriffen, da!
|
![]() |
|
|