|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Farger du håret ditt for å dekke over grå hår? | |||
| Ja, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår og farger håret for å dekke over disse |
|
69 | 35,03% |
| Nei, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår, men farger ikke håret for å dekke over disse |
|
31 | 15,74% |
| Jeg er mellom 30 og 50 år og har ikke grå hår |
|
97 | 49,24% |
| Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 32. Jeg har grå hår som sådan, dvs. jeg har grå tinninger, og farger egentlig ikke håret for å dekke over disse fordi det er grått. Hadde det ikke vært for at det er så flekkvis grått, hadde jeg gitt beng. Nå farger/lysner jeg håret for at det skal se mer naturlig og jevnt ut, ikke fordi det er grått i seg selv.
|
|
|
#84 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerNo veit ikkje eg kva mannen din trudde men eg er ikkje så sikker på om FP er heilt representativt på dette heller. Av kolleger, venninner, bekjente og familie mellom 30 og 50 år kjenne eg ingen som ikkje farge/stripe håret sitt.
|
|
|
|
#85 |
|
|
Sv: En poll om hårfargingsvaner
Nei, men fortsatt det nærmeste jeg kommer et utvalg kvinner som gidder å svare på poll. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg har ikke grå hår. Har naturlig nesten sort hår, så jeg farger det veldig, veldig sjelden. De gangene jeg gjør det, er det bare for å få litt glans i håret.
|
|
|
#88 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 40+ har til nå hatt grå hår innimellom. Siste halvår har det blitt mer grå "felt" inni og delvis utenpå håret. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 39 år og har ingen grå hår. Farger ikke håret.
|
|
|
#90 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 44 og har ingen grå hår ennå, men bruker å stripe det lysere enn den naturlige kommunefargen. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: En poll om hårfargingsvanerStriper/farger, ikke på grunn av grått hår (det er der i økende grad), men for å beholde mitt blonde liv.
|
|
|
#92 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 35 og har ikke grå hår og farger heller ikke håret. Jeg kan foreløpig ikke se for meg at jeg kommer til å gjøre det heller, og jeg synes faktisk det er trist at noe som er helt naturlig (i likhet med f.eks. rynker og hengebryster) blir sett på som så stygt at det må dekkes over.
|
|
|
#93 |
|
Prematurmamma
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 33 og farger håret for å dekke de grå. Og de er det ganske mange av etterhvert.
|
|
|
|
#94 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 43, og farger håret for å dekke de gråe hårstråene som det dessverre er ganske mange av. Kan ikke se for meg å slutte å farge håret, men det kan jo selvsagt endre seg om en 20-30 år.. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg har lyst hår så de grå stripene vises lite, derfor farger eller lysner jeg ikke håret.
|
|
|
|
#96 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg farget håret jevnlig til 2008. Da ville jeg ha min egen, og har hatt det etter det. Har ikke grå hår, og tror ikke jeg av familiære årsaker får det. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 40ish og har med ujevne mellomrom (to-tre ganger i håret) de siste ti årene farget håret for variere/friske opp litt. Nå ser jeg at jeg bør begynne å farge litt oftere fordi de grå har formert seg litt ( |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Pauset
|
Joh. Du vet om en. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Yes, we can!!
|
Det skal du ikke ta for gitt.
|
|
|
#100 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 42, har mye grått i håret og farger det ikke.
|
![]() |
|
|