|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
--
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg har nok ingen spesiell stil, her er det en god blanding av gammelt og nytt. Jeg liker rette hvite vegger, uten listverk. Vinduene er uten gardiner. Farger liker jeg og, samtidig som kjøkkenet er mest svart og hvitt. Har mye loppiskjøp, og en del IKEA. Blandings må være ordet. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Det eg liker er ein blanding av scandinavisk/industriell/natur- stil, ispedd ein dæsj retro. Det eg har er rotihop. Akkurat no er det ingen ting som passar saman føler eg, men siden me så vidt har starta totaloppussing av huset, kjem det vel etter kvart.
|
|
|
#84 |
|
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg flyttet inn i en rimelig kjip studentleilighet i fjor, og har etter beste evne prøvd å gjøre den levelig. Jeg elsker farger og morsomme detaljer, men det begrenser seg litt når jeg f.eks ikke kan lage hull i veggene. Gulvene her er typisk studentbolig-belegg i en ubestemmelig farge og jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å få malt rundt vinduene. Men det får jeg ikke og jeg må leve med den innredningen som er, så sånn ser det ut (gjennom linsa på et crappy mobilkamera) når jeg prøver å gjøre gull av gråstein
|
|
|
#85 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?
Jeg har et firkantet, dansk spisestuebord i lyst tre. Det er kjøpt i 1991. Jeg vet ikke hvor mange butikker jeg var i før jeg utbrøt "finnes det ikke noe annet enn bondemøbler og syrelutet furu?". Da fant selgeren frem en brosjyre innerst i en skuff, og der var bordet mitt. Jeg liker det like godt i dag.
|
|
|
#86 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?dobbelt |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Vi har ingen spesiell stil, men kjøper det vi liker. Da blir det som regel en blanding mellom det stramme som mannen liker, og en litt mykere stil som jeg liker. Nye møbler er hovedsakelig Bolia, og ellers har vi noen arvede møbler. Liker å blande nytt og gammelt. Og så har hele familien en forkjærlighet for gule detaljer. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
maler
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg er ganske stabil stilmessig. Jeg liker gråbrune tresorter og hvitt/lyst interiør. Og litt småromantisk stil.
|
|
|
#89 |
|
Tankefull
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Stil ja, hehe.
|
|
|
#90 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Vår stil er litt sånn at besøkende kommer med oppussingstips. Mye 80-talls, noe 60-talls, noe 90-talls. Stein, heltre (gjerne furu), og mye rot.
|
|
|
#91 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Barbarella: jeg synes hjemmet ditt var fargerikt og one-of-a-kind! Det så ut som et godt hjem å bo i, et hjem med folk i. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Off the map.
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?IKEA møter rot.
|
|
|
#94 |
|
kamerat
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?No-frills IKEA. Hvite vegger og hvit kjøkkeninnredning. Møbler i koksgrått og lyst tre. Knallrøde detaljer. Rene linjer, ikke noe dill. Vi roter så mye at det ikke ser sterilt ut på noen måte.
|
|
|
#95 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Her har vi det vi trenger bortsett fra bokhyller, og stilen er ubeskrivelig. Vi har sorte skinnmøbler fra Ekornes, eik tv-benk og sjenk fra BoConsept, et ufyselig stygt mahognifarget massivt spisebord med tilhørende stoler fra bohus, og et grusomt salongbord fra Ikea. Modent for utbytting, men vi blir ikke enig om hva vi skal ha. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg liker godt skandinavisk stil, lyst og luftig med lyst tre og natur. Men barnerommene er fargebomber.
|
|
|
#98 |
|
geskjeftig
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Her er det femtitallskitsch møter bibliotek møter Ikea møter lekebutikk.
|
|
|
#99 |
|
etterpåklokest
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg har ikke interiørstil. Om jeg hadde masse penger og kunne betalt noen for å fikse et helhetlig interiør hadde det sikkert blitt noe "skandinavisk". |
|
|
|
|
|
#100 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Her finner du både Ikea, Kartell, antikviteter, Living og Alf Sture. Jeg har flyttet en del og har innredet mange hjem, en del møbler er slitt ut og byttet ut underveis, men stilen min er vel egentlig den samme nå som da jeg kjøpte min første leilighet for 22 år siden. Tror vennene mine fra dengang kunne kommet inn i huset mitt i dag og kjent igjen stilen min umiddelbart. Jeg har alltid hatt lyse vegger, pene gulv, håndknyttede tepper, fulle bokhyller, noen antikke arvemøbler, kunst på veggene og så har resten forandret seg litt med tiden, men egentlig ikke så mye. Har vel en klassisk stil, kanskje? |
|
|
|
![]() |
|
|