|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterDet TAR virkelig ikke lang tid hvis det ikke er til så veldig mange personer, og det hjelper hvis en har lagd den noen ganger og slipper å se på oppskrift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter
Jeg er av det slaget som unngår å lage mat når vi leier leilighet i utlandet på steder der det kun finnes gasskomfyr (
![]() |
#84 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Originala
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterKrydret kjøtt-/karbonadedeig eller kyllingbiter, salat og div. i tortillalefse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der har du tilbehør til min lakseburger, ja.
![]() |
![]() |
#87 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi hadde gass i forrige bolig. Jeg savner det. Nå har vi ikke induksjon heller, så alt tar så laaaang tid. Og wok er ikke like lettlagd lengre.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterJeg innrømmer at det er stor forskjell på keramisk og induksjonstopp.
![]() |
#90 |
Tankefull
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterKopierer fra annen tråd. Med strimlet svinekjøtt til går denne på 15 min:
![]() |
#91 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterOk, jeg var kanskje litt høy på pæra. : flau: Jeg vet jo at ikke alle har det, men jeg trodde det var temmelig vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterAvokado med reker, fetaost og mais |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterTortelini og grønn salat er min go to 15min middag, Man mikser en dressing på tre sekund og åpner poser og skyller litt, minimalt med insats og tid.(gidder man kan man steke en kjøttbit av et eller annet slag også.
![]() |
#94 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterKanskje noen andre som har skrevet det samme,
![]() |
#95 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterBiffsalat er også godt. Stek et kjøttstykke i strimler, eller stek det helt og skjær opp etterpå. Bruk ferdig vasket salat hvis det skal hå ekstra fort. Kutt opp et par avokado og en mango og et par vårløk, og ha det oppå salaten sammen med biffstrimlene og noen cashewnøtter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterRask enchilada:
![]() |
#97 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterVi har både induksjon, gass og vannkoker, så alt bør ligge til rette for raske middager |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterSpaghetti med egg og bacon til er også veldig populær kjapp middag her i huset forresten!
![]() |
#99 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterFin tråd! *Abonnerer* |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Med hvitløksalt for å gjøre det raffinert. Jeg levde på denne middagen store deler av studietiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|