|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vis meg en fin veske
Jeg er også usikker på fargen min. Hvilken farge har du?
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 07-04-13 kl 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vis meg en fin veskeEbay: http://viewitem.eim.ebay.no/BNWT-MOD...185135065/item
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har solgt den.
![]() |
#86 |
Har bakt søte kaker
|
Æh, da skulle vi bytta vettu.
![]() |
#87 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Vis meg en fin veskeJeg skal på Morris i dag, rakk ikke før/i helgen. Men det står fortsatt på nettsidene at det er 25 % på alle skinnvesker, så kom ikke her ...
![]() |
#88 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin veskeJeg kjøpte en veldig fin veske av et nederlandsk merke i helgen. Det heter Smaak, og har vesker i mange farger. Jeg kjøpte denne. Blå er egentlig ikke min farge, så jeg er litt spent på om jeg blir fornøyd.
![]() |
#89 |
|
Det var skulderreim på denne før, dvs en liten reim som var festet til ringene bare. Men da var også hanken kortere. Så endret de hanken litt lengre så den skal kunne passe over skulderen hvis man absolutt vil, og tok bort den lange løse skulderreima. Du ser forskjellen på bildene under. Sist redigert av m^2 : 08-04-13 kl 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin veskeFilifjonka: det var samme farge metallet på alle veskene, og han i butikken hevdet at om man har gull ved siden av, så ser det ut som gull og har man sølv ved siden av, så ser det ut som sølv. Det stemmer vel delvis, for på de sorte veskene var det veldig gull, og på den fargen jeg valgte var det veldig som sølv. Jeg liker sølv best, og det var noe av grunnen til at jeg valgte den fargen.
![]() |
#92 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vis meg en fin veskeDe pippa-veskene; har de plass til en pc?
![]() |
![]() |
#93 |
Erfaren nok
|
Den største kanskje? Det står mål.
![]() |
#94 |
Erfaren nok
|
Likte denne og:
![]() |
#95 |
|
Niks, jeg har den øverste i det forrige innlegget mitt og får nedi ipaden, og f.eks en liten a4-perm., men ikke macbook pro-maskina mi, og den er jo ikke store saken. Målmessig er skuldervesken mindre, og den "med lokk" en cm lengre her og der, men ikke voldsomt mye større. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin veskeJeg er jo dypt forelsket i Marc Jacobs sine vesker (de aller fleste av dem) men disse nye er jo bare lekre: |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Vis meg en fin veskeNå ligger det en Modalu Pippa i fargen Taupe samt en matchende lommebok og venter på meg hos Morris ... Lommeboken er egentlig lagt av til noen andre, men om de ikke dukker opp, er den min.
![]() |
#100 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vis meg en fin veskeFant ei grå Nova veske idag. Samme farge som den grå på bildet her, men ikke helt den utførelsen med lommer foran.
![]() |
|
|