|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommentarer på offentlig bloggNå har jeg spurt Mannen. Han hevet et øyenbryn og så sa han: "Æ hadde svart: Ka faen e det katta har drægd inn nu!!?"
|
|
|
#82 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommentarer på offentlig blogg
Jeg og. Veksler mellom
Sist redigert av Njulaif : 13-02-13 kl 22:00. Årsak: For å presisere litt. Se ellers utførlige kommentarer i selve innlegget |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Kommentarer på offentlig bloggPå tide å gi seg nå, synes jeg også. På et eller annet tidspunkt er det harselert nok, selv om utgangspunktet for harseleringa var gunstig.
|
|
|
|
#84 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Google.
-05 -07 Sist redigert av HP : 13-02-13 kl 14:46. Årsak: Fjernet hotlinket bilde fra blogg som nå er lukket |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kommentarer på offentlig bloggJeg er enig med Hondacrv og synes vi burde gi oss nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2013
![]() |
Sv: Kommentarer på offentlig bloggJeg syns godt dere kan slutte nå.. Og legge ut bilde og holde på som dette er helt unødvendig. Dere har gått langt over streken -håper dere liker å såre andre bak feige alias - dere burde skamme dere - rett og slett.. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nøttelitens medhjelper
Bildet er offentlig det.
|
|
|
#88 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kommentarer på offentlig bloggWhaschera? |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Nøttelitens medhjelper
Sv: Kommentarer på offentlig bloggEn ting unge dame.
|
|
|
#90 |
|
This is normal!
|
Sv: Kommentarer på offentlig bloggJeg synes heller ikke at dette er noe mer å "bråke" om. Sneglo, er ikke det enkleste og beste å la denne tråden stoppe nå og ignorere PMer og sånt?
|
|
|
|
#91 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Kommentarer på offentlig bloggHeller svane enn grizzlybjørn og monsterlaks. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Off the map.
|
Sv: Kommentarer på offentlig bloggJau, det var jo fuglen sin det. Føler at man kanskje bomma litt, selv innen konseptet Shabby Chic eller hva det nå heter. Jeg hadde fått litt maten i halsen om den der sto på et spisebord i nærheten av meg.
|
|
|
#93 |
|
Nøttelitens medhjelper
Ja det var jo akkurat det du skrev?
|
|
|
#94 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Du har selv valgt å legge ut detaljer fra ditt liv på en offentlig blogg. Deal with it. Nå ser jeg du har lukket den, det var sikkert fornuftig all den tid du ikke takler at innleggene blir diskutert heller enn beundret og skamrost. Og for øvrig kan du godt tenke litt over hvordan du formulerer deg. Å kalle andre debattanter for duster og banne i annenhver setning gir ikke et spesielt godt inntrykk av deg. Hva om fremtidige arbeidsgivere skulle finne på å google deg? Jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg ansatte noen som har en slik språkbruk og argumentasjon som du fremviser. Det tyder på en selvsentrert umodenhet og en noe forrykket virkelighetssans.
|
|
|
|
#95 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#96 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jeg snakket ikke bare om dette lavmålsforumet. Jeg snakket om bloggen din også, språket og oppførselen din var ikke mye bedre der. Husk at det du legger ut på Internettet, det blir der. Det er naivt å tro at man kan oppføre seg som man vil på internett uten at det før eller senere kan komme til å få konsekvenser, eller for den saks skyld at noen kan komme til å være uenig med deg. Det jeg skrev var ment som et generelt råd for nettvett, ikke som kritikk, men jeg skjønner at det er ganske nytteløst å komme med konstruktive tips når du først har bestemt deg for at alle er ute etter deg.
|
|
|
|
#97 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Jeg oppfordrer deg til å slutte å skrive innlegg om dette er nivået du skal legge deg på. Les forumreglene, dropp x antall spørsmålstegn, slutt å bruke Caps og la være å kalle andre brukere for duster og idioter. Det tar seg rett og slett ikke ut for en som snakker så varmt om det å være et godt forbilde, uansett hvor i verden du viser denne siden av deg selv.
|
|
|
#98 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kommentarer på offentlig bloggMitt råd er å gå tilbake til det du er god på; stæsje huset ditt. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
can-jur
|
Sv: Kommentarer på offentlig bloggHva er egentlig greit å harseler med?
|
|
|
|
#100 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Kommentarer på offentlig bloggJeg ser ikke at noen har kritisert deg som person før du kom inn hit i tråden og gikk rett i angrep. At mange ikke syns at en av tingene du eier ikke er pen, det tror jeg nesten man må være klar for å takle dersom man velger å starte en blogg. Men at noen ikke liker stilen din er ikke det samme som at de kritiserer deg, iallefall ikke når du selv har valgt å dele dette med hele verden på internett. Det er mange ting jeg ikke syns er spesielt pene eller iallefall ikke er ting jeg ønsker å eie, men det betyr jo ikke at jeg ikke liker de som eier dem eller designer dem. Det betyr kun at den tingen ikke treffer min personlige smak. |
|
|
|
![]() |
|
|