Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kommentarer på offentlig blogg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-13, 11:21   #81
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Nå har jeg spurt Mannen. Han hevet et øyenbryn og så sa han: "Æ hadde svart: Ka faen e det katta har drægd inn nu!!?"

Gammel 13-02-13, 12:19   #82
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg har lyst til å le. Blir jeg ansett som en mobber dersom jeg gjør det?

Jeg og. Veksler mellom og her jeg sitter. Det er tydeligvis om natta det virkelig skjer her inne.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Nå har jeg spurt Mannen. Han hevet et øyenbryn og så sa han: "Æ hadde svart: Ka faen e det katta har drægd inn nu!!?"

Endrer innlegget for å si følgende:
Til min første kommentar i dette innlegget: Jeg ler og er sjokkert over hele denne tråden, både at den ble lagt ut av hvem-det-nå-var, svarene fra interiørbloggeren, og de aller fleste av svarene fra FP-damene. Selv om jeg synes det var morsomt med den svanen (hey, det ER morsomt med utstoppede dyr, og jeg er tross alt en person med hang til stil mer ala dansk design heller enn fransk landstil og shabby chic og lignende stiler), så var det absolutt ikke ment som mobbing. Og slik som dette har utviklet seg føler jeg et veldig behov for å poengtere det plutselig. Jeg liker alle damene her inne, og jeg er sikker på at jeg også liker Cecilie interiørbloggger også hvis jeg hadde hatt sjansen til å bli kjent med henne her inne (på tross av noe høy språkføring).

Til min andre kommentar i dette innlegget: Jeg ler ikke av det at svanen var noe katten hadde dratt inn, men gjenkjennelsen av D`Arcys mann i denne kommentaren. Jeg kjenner dem nemlig godt, og det er en typisk kommentar fra ham (som for øvrig kunne ha kommet fra min mann også, men med en Oslo-formulering siden han er innfødt Oslogutt). Fniser enda av det må jeg innrømme.

Sist redigert av Njulaif : 13-02-13 kl 22:00. Årsak: For å presisere litt. Se ellers utførlige kommentarer i selve innlegget
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:35   #83
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

På tide å gi seg nå, synes jeg også. På et eller annet tidspunkt er det harselert nok, selv om utgangspunktet for harseleringa var gunstig.

Gammel 13-02-13, 12:38   #84
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg kjenner jeg er litt bitter for at jeg aldri fikk sett den svanen.

Google.

Sist redigert av HP : 13-02-13 kl 14:46. Årsak: Fjernet hotlinket bilde fra blogg som nå er lukket
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 12:38   #85
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Hondacrv og synes vi burde gi oss nå.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 13:14   #86
Cecilie - interiørblogger
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2013
Cecilie - interiørblogger er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Jeg syns godt dere kan slutte nå.. Og legge ut bilde og holde på som dette er helt unødvendig. Dere har gått langt over streken -håper dere liker å såre andre bak feige alias - dere burde skamme dere - rett og slett..

Cecilie - interiørblogger er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 13:15   #87
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Jeg syns godt dere kan slutte nå.. Og legge ut bilde og holde på som dette er helt unødvendig. Dere har gått langt over streken -håper dere liker å såre andre bak feige alias - dere burde skamme dere - rett og slett..

Bildet er offentlig det.
Ligger på www.google.no

Gammel 13-02-13, 13:16   #88
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Whaschera?
Svaner?
.....

:vender tilbake til rettebunken:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 13:20   #89
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

En ting unge dame.
Når du skal snakke om mine barn, så bør du tenke deg HIMLA godt om.
Og "håpe" at mine barn aldri blir tråkka på osv, den kan du spare deg for.

Du har selv bedt om bråket du får her.
Og sende meg pm hvor du blander inn mine barn?
Vet du ka, du kommer her å klager på at vi er så grusomme?
Du er jo ikke det spøtt bedre selv.

Gammel 13-02-13, 13:25   #90
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes heller ikke at dette er noe mer å "bråke" om. Sneglo, er ikke det enkleste og beste å la denne tråden stoppe nå og ignorere PMer og sånt?

Gammel 13-02-13, 13:26   #91
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Heller svane enn grizzlybjørn og monsterlaks.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 13:38   #92
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jau, det var jo fuglen sin det. Føler at man kanskje bomma litt, selv innen konseptet Shabby Chic eller hva det nå heter. Jeg hadde fått litt maten i halsen om den der sto på et spisebord i nærheten av meg.

Jeg driter en lang en i hvordan andre har det hjemme, men det er da konseptet at det faktisk bor hjem i disse blondebulene jeg synes er fascinerende.

Ellers så er det sikkert en bra ide å runde av denne tråden nå.

Gammel 13-02-13, 13:52   #93
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Unnskyld meg??????????? Hvor i all verden har du dette fra? Jeg skrev en PM til deg om å SLUTTE - du trengte vel ikke google det bildet bare for å fortsette å holde denne tråden igang med mer dritt, trengte du? Jeg skrev at jeg håpte du og dine barn ikke ville oppleve slik dritt på nettet -slik som bla DU gjør mot meg og min familie nå - dust.

Ja det var jo akkurat det du skrev?
Inge annførselstegn eller noe.

Gammel 13-02-13, 13:55   #94
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Unnskyld meg??????????? Hvor i all verden har du dette fra? Jeg skrev en PM til deg om å SLUTTE - du trengte vel ikke google det bildet bare for å fortsette å holde denne tråden igang med mer dritt, trengte du? Jeg skrev at jeg håpte du og dine barn ikke ville oppleve slik dritt på nettet -slik som bla DU gjør mot meg og min familie nå - dust.

Du har selv valgt å legge ut detaljer fra ditt liv på en offentlig blogg. Deal with it. Nå ser jeg du har lukket den, det var sikkert fornuftig all den tid du ikke takler at innleggene blir diskutert heller enn beundret og skamrost. Og for øvrig kan du godt tenke litt over hvordan du formulerer deg. Å kalle andre debattanter for duster og banne i annenhver setning gir ikke et spesielt godt inntrykk av deg. Hva om fremtidige arbeidsgivere skulle finne på å google deg? Jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg ansatte noen som har en slik språkbruk og argumentasjon som du fremviser. Det tyder på en selvsentrert umodenhet og en noe forrykket virkelighetssans.

Gammel 13-02-13, 14:01   #95
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette blir bare komisk.. Har overhode ikke problem med å bruke "harde" ord på et lavmålforum som ingen arbeidsgiver kan google seg frem til vedr meg uansett.. Om jeg gir et dårlig inntrykk av "meg selv" her inne, så er jeg jammen ikke alene om det - da er det mange her inne som ikke burde søke jobb for å si det sånn..

Ja, det er Enhjørning som er komisk her.

Gammel 13-02-13, 14:03   #96
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Dette blir bare komisk.. Har overhode ikke problem med å bruke "harde" ord på et lavmålforum som ingen arbeidsgiver kan google seg frem til vedr meg uansett.. Om jeg gir et dårlig inntrykk av "meg selv" her inne, så er jeg jammen ikke alene om det - da er det mange her inne som ikke burde søke jobb for å si det sånn..

Jeg snakket ikke bare om dette lavmålsforumet. Jeg snakket om bloggen din også, språket og oppførselen din var ikke mye bedre der. Husk at det du legger ut på Internettet, det blir der. Det er naivt å tro at man kan oppføre seg som man vil på internett uten at det før eller senere kan komme til å få konsekvenser, eller for den saks skyld at noen kan komme til å være uenig med deg. Det jeg skrev var ment som et generelt råd for nettvett, ikke som kritikk, men jeg skjønner at det er ganske nytteløst å komme med konstruktive tips når du først har bestemt deg for at alle er ute etter deg.
Som jeg sa: Kanskje veldig greit at du stengte bloggen din.

Gammel 13-02-13, 14:07   #97
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg oppfordrer deg til å slutte å skrive innlegg om dette er nivået du skal legge deg på. Les forumreglene, dropp x antall spørsmålstegn, slutt å bruke Caps og la være å kalle andre brukere for duster og idioter. Det tar seg rett og slett ikke ut for en som snakker så varmt om det å være et godt forbilde, uansett hvor i verden du viser denne siden av deg selv.

Gammel 13-02-13, 14:12   #98
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Mitt råd er å gå tilbake til det du er god på; stæsje huset ditt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 14:27   #99
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er egentlig greit å harseler med?
Forutsatt at ting er langt ut helt frivillig selvfølgelig.
Hvor gå grensen for at man rett og slett bør beskyttes mot seg selv?
Jeg føler vel at denne tråden er i grense land. Selv om bloggeren har lagt ut alt helt selv er det vondt å sloss mot "internett" og man må vel ikke legge stein til byrden.

Jeg har fått avklart at svanen var utstoppet og skal derfor spare dere for den lange utgreingen om respekt for dyr jeg hadde på lager

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 14:29   #100
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser ikke at noen har kritisert deg som person før du kom inn hit i tråden og gikk rett i angrep. At mange ikke syns at en av tingene du eier ikke er pen, det tror jeg nesten man må være klar for å takle dersom man velger å starte en blogg. Men at noen ikke liker stilen din er ikke det samme som at de kritiserer deg, iallefall ikke når du selv har valgt å dele dette med hele verden på internett. Det er mange ting jeg ikke syns er spesielt pene eller iallefall ikke er ting jeg ønsker å eie, men det betyr jo ikke at jeg ikke liker de som eier dem eller designer dem. Det betyr kun at den tingen ikke treffer min personlige smak.

Man velger selv hva man ønsker å lese på nettet. Dersom du ikke ønsker å lese diskusjoner om din blogg på forum, så er det relativt enkelt å unngå. Og på en blogg kan man selv moderere kommentatorfeltet om man ønsker det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.