Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også blir

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-13, 23:57   #1
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Opprinnelig lagt inn av anjaro, her.

I klartekst; hvis jeg har en utfordring og velger å lufte det på et forum så er det for meg bare MIN sannhet som betyr noe og om noen skulle mistro meg har det ingen ringeste betydning for meg.

For hvem er du for meg , ingensomhelst ,idet jeg søkersvar på.

For deg ,generelle spammer, er det jo såre enkelt, bare å la være å svare men det er klarer du vel neppe.

Blir tråden fullt av spam, tar jeg til meg alle gode svar fra gode mennesker mens jeg surfer jeg videre mellom andre forum.

Med sånne innlegg som dette er det vanskelig å ta deg seriøst. Men ut fra det jeg har quotet så er det tydeligvis ikke så nøye.

Gammel 30-01-13, 09:52   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Opprinnelig lagt inn av anjaro, her.

For deg ,generelle spammer, er det jo såre enkelt, bare å la være å svare men det er klarer du vel neppe.

Blir tråden fullt av spam, tar jeg til meg alle gode svar fra gode mennesker mens jeg surfer jeg videre mellom andre forum.

Vet du hva å spamme betyr?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 22:15   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men uansett trolling eller ikke: Jeg hadde blitt både skuffet og sur om faren min eide en stor traktor, veien var igjensnødd, faren min ville ikke brøyte for da ville naboen som han krangler med nyte godt av det og han heller ikke ville låne bort traktoren slik at andre kan brøyte. Slikt er smålig, simpelt og egoistisk og det hadde gjort med pisst!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 22:20   #4
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Som brura sa: Alle gode og sanne ting er tre! Så her venter jeg nøysommelig med å konkludere med noe som helst uten å vente litt til. Men i mellomtiden tar jeg meg litt til rette.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 22:25   #5
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1) Hvem brøyter for naboen, som etter det jeg for står bor mellom deg og foreldrene?
2) Har du bil eller går du?
3) Hvis du har bil, hvordan kommer du deg ut når det ikke blir brøytet? Sitter du hjemme og venter til en venn forbarmer seg over deg eller er det i praksis lite og sjeldent snø?

Jeg tenker som en del andre her, man må greie seg selv når ikke de nærmeste "fungerer". Trenger du virkelig at det brøytes? Og i tilfelle hvilke alternativer har du egentlig? Sitte hjemme og bli syk og bitter hjelper sjelden.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 22:31   #6
anjaro
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2013
anjaro kan håpe på forbedringer
Standard

[quote=Anuk;3596283]1) Hvem brøyter for naboen, som etter det jeg for står bor mellom deg og foreldrene?
2) Har du bil eller går du?
3) Hvis du har bil, hvordan kommer du deg ut når det ikke blir brøytet? Sitter du hjemme og venter til en venn forbarmer seg over deg eller er det i praksis lite og sjeldent snø?

Skjønner ingenting jeg??

Sist redigert av anjaro : 05-02-13 kl 01:55.
anjaro er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 23:48   #7
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Men hvis du har snøscotter trenger du jo ikke å brøyte, er bare å bruke den. Hva har du gjort tidligere år når det har kommet snø?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 23:51   #8
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Ha ha for en skrivefeil! Kanskje scootern er krønn

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 23:52   #9
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå sitter jeg med en vemmelig smak i munnen, og det er ikke pga HI. Hvorfor ikke bare la vær å svare om dere tror dette er trolling i steden for å svare på måten dere gjør? Er det troll, så sørger dere i alle fall for å mate det slik det ser ut for meg.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 13:41   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare lest HI og mitt nick i Karamells innleg, ikke hele tråden, er det ikke avgjort at det er trolling enda? I så fall beklager jeg, nok en gang.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 13:42   #11
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig med Maverick. Mitt første svar i tråden var oppriktig. HI hørtes motløs ut i sitt første innlegg og ba om innspill.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 16:28   #12
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke nødvendigvis at dette er troling. Jeg tror, som jeg skrev i navnetråden også, at mange har så sære familier og familiekonstellasjoner at slikt godt kan sje i virkeligheten. Men dette forumet er utstyrt med så mange med god formuleringevne, god argumentasjonsevne, høy utdanning og kritisk sans, at slike innlegg som hi skriver her framstår som så spesielle at man ikke klarer ta det seriøst og så blir det bare tull og så tråkker man hverandre på tærne.

Jeg har tulla i tråden selv, men ser at det er noe med maktforholdet som er rart her; en ny bruker som framstår på en annen måte enn de "rutinerte massene" her inne som ikke klarer å ta folk som framstår på en annerledes måte enn oss selv skikkelig alvorlig.

Gammel 30-01-13, 16:29   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meget mulig du har rett, Hondacrv.

Gammel 30-01-13, 16:36   #14
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg brukar meg sjølv som referanse her - det er noko med nivået på det meste som blir lagt ut her som gjer at ein reagerer på slike tråder. Eg tenkjer i mitt stille sinn at dette er er eit uddanningsinntellektuelt snobbeforum

Gammel 30-01-13, 16:42   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Selvsagt er det det. Jeg fikk jo nok etter to dager på NM/SM i sin tid. :snobbesnobbesnobb:

Gammel 30-01-13, 16:43   #16
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

I forhold til KG er dette virkelig en klasse over, både på snobb og på mye annet, og det er vel derfor dette forumet ikke renner over av dritt.

Likevel kan man kanskje ikke kreve av brukerne at de har en normal familie og en høy utdannelse for å få lov å henge her.

Gammel 30-01-13, 16:45   #17
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

I forhold til KG er dette virkelig en klasse over, både på snobb og på mye annet, og det er vel derfor dette forumet ikke renner over av dritt.

Likevel kan man kanskje ikke kreve av brukerne at de har en normal familie og en høy utdannelse for å få lov å henge her.

Selvfølgelig ikke. Jeg prøver bare å beskrive hva som skjer i mitt halvsnobbete hode når innlegg skiller seg veldig ut fra det man ser mest av her.

Gammel 30-01-13, 16:47   #18
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Selvfølgelig ikke. Jeg prøver bare å beskrive hva som skjer i mitt halvsnobbete hode når innlegg skiller seg veldig ut fra det man ser mest av her.

Og jeg synes du beskrev det godt.

Gammel 30-01-13, 16:46   #19
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Vedkommende er enten et troll eller så passer man ikke inn. Det kan gjerne være pga snobberi det altså. Men det er det jeg liker med å være her, at det ikke er så utrolig tett mellom brødhuene som det er andre steder.

Gammel 30-01-13, 22:09   #20
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Gi i alle fall beskjed om det blir et krav da, for jeg har hverken mange år på skolebenken eller en særlig normal familie. Faktisk er de ganske skrudd, jeg også innimellom.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.