|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blodmat, gravet fisk, lutefisk og sild. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Grøt, sylteagurk og sild er det jeg ikke spiser. Sylteagurk er enkelt å ikke stort nummer av. Sild pleier heller ikke å være et problem. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Den eneste gangen jeg har måttet skyve fra meg tallerkenen, var da jeg innså at det jeg ut fra den franskspråklige menyen trodde var kalvekjøtt av noe slag, viste seg å være kalvebrissel. Jeg er lite svak for innvollsmat (men kunne spist lungemos, det er noe med konsistensen av hele innvoller jeg ikke takler).
|
|
|
#84 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?
Jeg spiser heller ikke brunost.
|
|
|
#85 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Risengrynsgrøt. Jeg er ikke glad i grøt generelt, men klarer ikke en gang lukta av risengrynsgrøt. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Østers liker jeg ikke, uansett hvordan den er tilberedt og hvor mye champagne jeg har fått servert.
|
|
|
#87 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Ja, visst gjør det det! Det finnes ting jeg unngår av allergihensyn. Og så finnes det de andre tingene, som jeg rett og slett ikke liker, selv etter å ha prøvd både en og to og tre ganger: Torsketunger, for eksempel. Og muggost og stangselleri. Og fritert blekksprut.
Sist redigert av Enhjørning : 30-01-13 kl 08:04. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Curlingkone
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blodmat! Det hadde jeg ikke klart å smake. Jeg er livredd for å bli invitert på blodpannekaker hos min svigerinne. Men det er bare hun som spiser det der og, så sjansen er liten. Her hadde mannen og snuppa blodpølse til middag i går når jeg var borte.
|
|
|
#89 |
|
Fola Blakken
|
Brunost har jeg samme forhold til som Skilpadda har. Mulig jeg hadde spist en vaffel med brunost hvis det var det eneste jeg fikk servert, men jeg er skikkelig unorsk både når det gjelder brunost og skiferdigheter.
|
|
|
|
#90 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Hohoho, nå kommer jeg til å fremstå som en kresen raring. Jeg er virkelig ikke kresen, men noen ting klarer jeg ikke. Jeg tror det er fordi jeg vokste opp med mye merkelig på bordet og en far som insisterte på at tallerkenen skulle være tom.
|
|
|
#91 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Muggost, lungemos, rakfisk også tror jeg at jeg hadde hatt problem med smalahove.
|
|
|
#92 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?D'Arcy.....sorry, men du er nok kresen.
|
|
|
#95 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Lever, Sodd, gravet laks, port salut, torskerogn
|
|
|
#96 |
|
Smugleser
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg har likt å tro at jeg bare unngår blåmuggost og selleri, men har blitt minnet om at jeg ikke spiser makrell i tomat heller. Ellers tror jeg at jeg spiser alt jeg blir servert, men det er noen gjengangere jeg ikke forsyner meg selv med på buffet, f eks. Det er dog enn rekke ting jeg ikke er særlig glad i, og som jeg styrer unna etter beste evne. Innmat, anis, gammelost og pultost, blant annet.
|
|
|
#97 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg er ikke spesielt kresen og det er ikke mye jeg ikke ville fått ned om jeg hadde fått det servert i selskap (foruten om hvalkjøtt). Men her er altså listen:
|
|
|
#98 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Norsk lynghonning? Enig. Men blanke, rennende, greske honningtyper smaker jo sirup? Gresk yoghurt med honning er jo mye av grunnen til å reise til Hellas. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg liker ikke kjøttkaker i brunsaus og lasagne
|
|
|
|
#100 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Ja. |
|
|