Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Boktråden for 2013 med en post for hver bruker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-13, 23:16   #81
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver bruker

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Men min var først :-(

Jeg deltok i den andre tråden i fjor, men det var bare noen ytterst få som oppdaterte da også. Er det motsatt i år?

Jeg har sluttet å oppdatere her, for når jeg får opp denne meldingen i kontrollpanelet mitt og klikker på nye meldinger siden sist så kommer det jo bare en post som sier f.eks "oppdatert" og da må jeg lete meg bakover for å finne hva den ene personen har lest. Og alle de som ikke skriver noe, men bare oppdaterer: da kommer den jo ikke opp i kontrollpanelet engang, og da glemmer jeg hvertfall at tråden eksisterer. Så jeg personlig liker den andretråden bedre, da ser jeg øyeblikkelig hvem som har oppdatert og hva de sist har lest.

Gammel 17-04-13, 23:22   #82
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

JEg er helt enig med Mirasol. Jeg har oppdatert denne nå, men jeg orker ikke kikke igjennom alle innleggene for å finne ut om noen har oppdatert. Liker godt den andre tråden for da ser jeg fort at noen har oppdatert og får tips på bøker.

Gammel 18-04-13, 08:48   #83
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker denne best siden den andre får så mange lange innlegg å scrolle gjennom, og gjerne de samme listene flere ganger med kort mellomrom. Jeg fører lesingen min mest for meg selv egentlig, så det er ikke så farlig at færre leser denne tråden. Alt i alt så utfyller trådene hverandre syns jeg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 16:32   #84
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er enig med Røverdatter. Har egentlig sluttet å lese den andre tråden etter at denne tråden kom. Nå har jeg oppdatert mitt innlegg før sommerlesingen starter.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 01:09   #85
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg har oppdatert mitt innlegg. #52

Gammel 03-07-13, 10:04   #86
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oppdatert, innlegg #41, tror jeg har fått med alt .

Gammel 11-07-13, 10:45   #87
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også oppdatert.

Gammel 11-07-13, 11:11   #88
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har hatt lang lesepause, men nå har jeg også oppdatert. Leser ungdomslitteratur som jeg skal bruke i undervisning til høsten.

Gammel 02-08-13, 11:06   #89
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Oppdatert, innlegg #41, tror jeg har fått med alt .

Oppdatert igjen.

Gammel 02-08-13, 17:11   #90
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har oppdatert jeg også!

Gammel 02-08-13, 19:48   #91
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Har oppdatert omtrentlig - skal skrive skikkelig etter hvert. Innlegg 2 for øvrig.

Gammel 06-08-13, 10:11   #92
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sent, men godt ja!?

Jeg har hatt noen særdeles traurige år på lesefronten bak meg. Virkelig nedslående. Jeg tror jeg kan telle på én hånd hvor mange bøker jeg har lest fra A-Å siden 2008 eller så, kanskje enda lenger tilbake og. Muligens to hender hva gjelder antall bøker påbegynt, men aldri ferdiglest. jeg vet ikke hva som skjedde. Jeg har alltid vært leseglad som bare det, men etter at minstemor ble født har jeg bare ikke funnet roen i det hele tatt.

Vel, i år har det sakte, men sikkert tatt seg litt opp. Svigerinnen min dyttet på meg Fifty Shades, og jeg fikk lest neeeesten begge bøkene før jeg hadde en stopp igjen, etter at jeg måtte levere bøkene fra meg. Jeg skal fullføre. Men på ferie i sommer tok det seg virkelig opp og jeg fikk unna to bøker ved bassengkanten. Og nå, nå har jeg fått meg Kindle PW og jeg leser som aldri før. Det er herlig!

Jeg fører opp Vidunderbarnog Kakerlakkene, selv om det er bøker jeg holder på med as we speak. Dvs. jeg er et godt stykke inn i Vidunderbarn, Jo Nesbøs Kakerlakkene neste!

Ferdiglest
1. E L James: Fifty Shades of Grey - Fanget
2. Daniel Glattauer: Mot nordavinden
3. Jo Nesbø: Flaggermusmannen/The Bat
4. Daniel Glattauer: Den syvende bølgen

Pågående
- Roy Jacobsen: Vidunderbarn
- E L James: Fifty Shades of Grey - Bundet

Planlagt
- Jo Nesbø: Kakerlakkene
- Jo Nesbø: Rødstrupe
- E L James: Fifty Shades of Grey - Fri

Sist redigert av Bomull : 06-08-13 kl 10:18.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 12:53   #93
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Standard

Oppdatert innlegg #41.

Gammel 30-08-13, 09:21   #94
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Standard

Oppdatert igjen.

Gammel 10-09-13, 23:15   #95
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Oppdaterer stadig innlegg 2, men det tar litt tid før jeg orker å skrive skikkelig om alle bøkene.

Gammel 25-09-13, 09:45   #96
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Standard

Oppdatert #41.

Gammel 30-09-13, 12:31   #97
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Oppdatert #41.

..og igjen.

Gammel 03-10-13, 17:12   #98
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå har jeg oppdatert her også!

Gammel 07-10-13, 13:35   #99
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har også oppdatert.

Gammel 07-10-13, 21:48   #100
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Oppdatert igjen jeg også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.