|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
En Som Trener
|
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver bruker
Jeg har sluttet å oppdatere her, for når jeg får opp denne meldingen i kontrollpanelet mitt og klikker på nye meldinger siden sist så kommer det jo bare en post som sier f.eks "oppdatert" og da må jeg lete meg bakover for å finne hva den ene personen har lest. Og alle de som ikke skriver noe, men bare oppdaterer: da kommer den jo ikke opp i kontrollpanelet engang, og da glemmer jeg hvertfall at tråden eksisterer. Så jeg personlig liker den andretråden bedre, da ser jeg øyeblikkelig hvem som har oppdatert og hva de sist har lest.
|
|
|
#82 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerJEg er helt enig med Mirasol. Jeg har oppdatert denne nå, men jeg orker ikke kikke igjennom alle innleggene for å finne ut om noen har oppdatert. Liker godt den andre tråden for da ser jeg fort at noen har oppdatert og får tips på bøker.
|
|
|
#83 |
|
Borte
|
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerJeg liker denne best siden den andre får så mange lange innlegg å scrolle gjennom, og gjerne de samme listene flere ganger med kort mellomrom. Jeg fører lesingen min mest for meg selv egentlig, så det er ikke så farlig at færre leser denne tråden. Alt i alt så utfyller trådene hverandre syns jeg.
|
|
|
#84 |
|
One of These Days
|
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerJeg er enig med Røverdatter. Har egentlig sluttet å lese den andre tråden etter at denne tråden kom. Nå har jeg oppdatert mitt innlegg før sommerlesingen starter. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerOppdatert, innlegg #41, tror jeg har fått med alt
|
|
|
#88 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerHar hatt lang lesepause, men nå har jeg også oppdatert. Leser ungdomslitteratur som jeg skal bruke i undervisning til høsten.
|
|
|
#90 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerHar oppdatert jeg også!
|
|
|
#91 |
|
Er frisk!
|
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerHar oppdatert omtrentlig - skal skrive skikkelig etter hvert. Innlegg 2 for øvrig.
|
|
|
|
#92 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerSent, men godt ja!?
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 06-08-13 kl 10:18. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Champagne til alt
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerOppdatert innlegg #41.
|
|
|
#94 |
|
Champagne til alt
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerOppdatert igjen.
|
|
|
#95 |
|
Er frisk!
|
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerOppdaterer stadig innlegg 2, men det tar litt tid før jeg orker å skrive skikkelig om alle bøkene.
|
|
|
|
#96 |
|
Champagne til alt
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerOppdatert #41.
|
|
|
#99 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver brukerHar også oppdatert.
|
|
![]() |
|
|