Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Laminert liste, har du det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en laminert liste?
Ja, selvsagt! 22 14,77%
Nei, det har jeg ikke 120 80,54%
Rosenkål 7 4,70%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-12, 00:05   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

...og la meg legge til at jeg definitivt kan se meg selv sammen med andre menn - i fantasien. Er det mulig å vandre gjennom livet uten å være tiltrukket av andre inne i hodet sitt?

Som i at man har lyst å ha sex med de? Det går i alle fall helt fint for min del.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 00:22   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde ikke det gikk an! But I stand corrected!

Gammel 26-11-12, 00:28   #3
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg trodde ikke det gikk an! But I stand corrected!

Tydeligvis. Jeg er enig med deg, dog.

Gammel 26-11-12, 01:49   #4
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ingen fysisk liste, men mannen vet hvem som hadde vært på min. Sånn gjennom de ti siste årene hadde det vært en 20 cm høyere Eminem Matt Damon as is, og Alexander Skarsgård. Jupp.

Han har i allefall Katie Melua på sin. Mistenker jeg. Den der nine million bicycles sangen er da ikke såå fin.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 10:43   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde ikke det gikk an!

Ikke jeg heller. Jeg hadde virkelig kjedet vettet av meg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 16:50   #6
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke liste, hverken i hodet eller på papir. Men jeg har lamineringsmaskin!

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 10:56   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...og la meg legge til at jeg definitivt kan se meg selv sammen med andre menn - i fantasien. Er det mulig å vandre gjennom livet uten å være tiltrukket av andre inne i hodet sitt?

Tiltrukket er nå en ting, men sex... det er en annen ting. Er det ikke sex med "tillatelse" fra ektemannen man snakker om her da? Jeg er ikke spesielt prippen, men jeg sliter med å se meg selv med andre som du kaller det. Det er fullt mulig.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:32   #8
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Tiltrukket er nå en ting, men sex... det er en annen ting. Er det ikke sex med "tillatelse" fra ektemannen man snakker om her da? Jeg er ikke spesielt prippen, men jeg sliter med å se meg selv med andre som du kaller det. Det er fullt mulig.

Jeg ser på det som kun uskyldig moro, og trodde i grunnen at andre også gjorde det. Jeg måtte nok høflig avslått om jeg møtte Jamie og han insisterte på å forføre meg.

Forøvrig tror jeg vi som svarer i denne tråden har ulik oppfatning om hva det å være tiltrukket av andre impliserer. Jeg tenker ikke at å være tiltrukket av andre er et tegn på at egen partner ikke er tiltrekkende nok. Jeg er veldig tiltrukket av egen mann, og vi har vært sammen i 21 år. Han er min foretrukne partner over alle, og jeg har aldri engang vurdert å bytte han ut. Det at jeg legger merke til andre hotte menn er bare et resultat av at jeg er utstyrt med sanser, slik jeg ser det. Og jeg synes det er både naturlig og ok at det samme gjelder for han. Jeg synes det er en glede og ikke en trussel.

Sist redigert av Pebbles : 27-11-12 kl 09:37.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 15:25   #9
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser på det som kun uskyldig moro, og trodde i grunnen at andre også gjorde det. Jeg måtte nok høflig avslått om jeg møtte Jamie og han insisterte på å forføre meg.

Forøvrig tror jeg vi som svarer i denne tråden har ulik oppfatning om hva det å være tiltrukket av andre impliserer. Jeg tenker ikke at å være tiltrukket av andre er et tegn på at egen partner ikke er tiltrekkende nok. Jeg er veldig tiltrukket av egen mann, og vi har vært sammen i 21 år. Han er min foretrukne partner over alle, og jeg har aldri engang vurdert å bytte han ut. Det at jeg legger merke til andre hotte menn er bare et resultat av at jeg er utstyrt med sanser, slik jeg ser det. Og jeg synes det er både naturlig og ok at det samme gjelder for han. Jeg synes det er en glede og ikke en trussel.

Jeg tenker egentlig helt likt som deg, og i mitt hode er det ganske naturlig å bli tiltrukket/betatt av mennesker man treffer opp gjennom årene selv om man er fornøyd der man er. Det handler for meg om at jeg ikke ser humoren i det, akkurat som jeg ikke er interessert i fotball, om du skjønner.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 15:18   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh, nå er det sjelden jeg skildrer mine dager som å "vandre gjennom livet", men selvfølgelig er det mulig?

Trikset er å ha en mann som er mer fristende enn noen andre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 15:39   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

I 10 år, 20 og 50 år? Lykke til.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 16:17   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

... og selvfølgelig er kanskje også en del av trikset å ikke være så lettsjarmert av glansede bilder.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 20:54   #13
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

10 and counting.

Gammel 26-11-12, 21:12   #14
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

10 and counting.

Mannen min og jeg har vært sammen i snart 18 år, gift i 16,5 år. Jeg tenker fremdeles ikke på noen andre enn mannen min. Jeg har ikke behovet, og ser ikke behovet.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 23:25   #15
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Øh, nå er det sjelden jeg skildrer mine dager som å "vandre gjennom livet", men selvfølgelig er det mulig?

17 years and counting...

Gammel 26-11-12, 21:07   #16
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det er mulig.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 23:39   #17
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hele konseptet er jo bare gøy. Og, selv jeg, som det grønnøyde monsteret jeg kan være, innrømmer at hvis mannen hadde fått sjans på den dama som har stått på hans liste omtrent siden han var tenåring, så måtte jeg bare stått i kulissene og heiet. Ikke minst siden det er like sannsynlig som at han blir USAs President.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 23:44   #18
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Det jeg synes er sjarmerende med mannens crush på Janet, er at selv i den perioden hun var tjukk og ufiks og ikke helt i toppform, så var han fortsatt like avstandsforelsket.

Gammel 26-11-12, 00:02   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet at mannen liker Catharina Zeta Jones og Meg Ryan. De har han likt i mange år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 11:52   #20
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Helt borti natta. Utroskap ville vært like mye utroskap, om det var en kjendis eller ikke.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.