|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du en laminert liste? | |||
| Ja, selvsagt! |
|
22 | 14,77% |
| Nei, det har jeg ikke |
|
120 | 80,54% |
| Rosenkål |
|
7 | 4,70% |
| Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?
Som i at man har lyst å ha sex med de? Det går i alle fall helt fint for min del. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?Jeg trodde ikke det gikk an! But I stand corrected!
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?Jeg har ingen fysisk liste, men mannen vet hvem som hadde vært på min. Sånn gjennom de ti siste årene hadde det vært en 20 cm høyere Eminem
|
|
|
#6 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?Jeg har ikke liste, hverken i hodet eller på papir. Men jeg har lamineringsmaskin!
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Tiltrukket er nå en ting, men sex... det er en annen ting.
|
|
|
#8 |
|
By the Sea
|
Jeg ser på det som kun uskyldig moro, og trodde i grunnen at andre også gjorde det. Jeg måtte nok høflig avslått om jeg møtte Jamie og han insisterte på å forføre meg.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 27-11-12 kl 09:37. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Jeg tenker egentlig helt likt som deg, og i mitt hode er det ganske naturlig å bli tiltrukket/betatt av mennesker man treffer opp gjennom årene selv om man er fornøyd der man er. Det handler for meg om at jeg ikke ser humoren i det, akkurat som jeg ikke er interessert i fotball, om du skjønner.
|
|
|
|
#10 |
|
|
Øh, nå er det sjelden jeg skildrer mine dager som å "vandre gjennom livet", men selvfølgelig er det mulig? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
En Som Trener
|
|
|
|
#16 |
|
Fartsfantom
|
Ja, det er mulig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
villende
|
Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?Hele konseptet er jo bare gøy. Og, selv jeg, som det grønnøyde monsteret jeg kan være, innrømmer at hvis mannen hadde fått sjans på den dama som har stått på hans liste omtrent siden han var tenåring, så måtte jeg bare stått i kulissene og heiet. Ikke minst siden det er like sannsynlig som at han blir USAs President. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?Det jeg synes er sjarmerende med mannens crush på Janet, er at selv i den perioden hun var tjukk og ufiks og ikke helt i toppform, så var han fortsatt like avstandsforelsket.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?Jeg vet at mannen liker Catharina Zeta Jones og Meg Ryan. De har han likt i mange år. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?Helt borti natta. Utroskap ville vært like mye utroskap, om det var en kjendis eller ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|