Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-07, 10:20   #1
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?

Wind beneath my wings med Bette Midler Fatter ikke hvor den kommer fra, kan ikke huske å ha hørt den på lenge.

Og skulle jeg være så heldig at den forsvinner en liten stund, er det bare for å bli erstattet med Mikke Mus klubbhus-sangen

Gammel 22-05-07, 15:30   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av alle sanger i verden så har jeg altså "Listen to your heart" av Roxette på hjernen akkurat nå. Blir sprø!

Gammel 22-05-07, 16:26   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter at en kollega passerte meg i det mobilen hans ringte, så har jeg fått "Syng høyt kamerater!" på hjernen.
Det neste får vel bli "Internasjonalen".

Gammel 22-05-07, 17:25   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg med min klisterhjerne for (fortrinnsvis enerverende) sanger burde vite bedre enn å gå inn i en sånn tråd. Nå kommer jeg til å ha opptil flere snurrende hele kvelden.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 17:44   #5
Albertine
Passiv

Standard

Jeg hørte en nydelig sang på GodMorgenNorge i går, og den vil jeg ikke glemme. Derfor har jeg nynnet på den i over et døgn nå, og den vil liksom ikke gå bort igjen... Trio Medeivæl eller noe sånt het gruppa, og de sang en skjemtevise fra Telemark.

Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 18:03   #6
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Etter den nye signaturen og avataren fra henne over meg her (Albertine) er det jo umulig å få denne ut av hodet!!!

Sjabadabadong.....

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 18:16   #7
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Etter den nye signaturen og avataren fra henne over meg her (Albertine) er det jo umulig å få denne ut av hodet!!!

Sjabadabadong.....

Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:17   #8
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Sjabadabadong.....

Skulle akkurat til å skrive det samme gitt. Albertine, du er i ferd med å gjøre FP-brukerne gale!

Gammel 22-05-07, 20:46   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg med min klisterhjerne for (fortrinnsvis enerverende) sanger burde vite bedre enn å gå inn i en sånn tråd. Nå kommer jeg til å ha opptil flere snurrende hele kvelden.

Elinblu sa det som om jeg skulle sagt det selv.

Gammel 22-05-07, 21:16   #10
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke irriterende, bare fiiiiin! "Good things don't always come to you" av Skunk Anansie

(Og synger med, hehe)

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 22:34   #11
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og den nye plata til Samvirkelaget!

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 03:30   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tipp-topp-tipp-topp-tipp-tippetitopp...

Eller hvordan den er. Fra Mikkes klubbhus. Det verste er at jeg ikke en gang kan den!

Gammel 24-05-07, 20:25   #13
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Dancing queen-Abba.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:43   #14
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Dancing queen-Abba.

Åh!!! ENDELIG en annen enn meg med ABBA!
That's me med ABBA
Angeleyes med ABBA
Head over heels med ABBA
The day before you came med ABBA
When I kissed the teacher med ABBA
I am the city med ABBA
Tiger med ABBA
Happy Hawaii med ABBA
Bang-a-boomerang med ABBA
Kort sagt ALT med ABBA

Gammel 24-05-07, 23:26   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Åh!!! ENDELIG en annen enn meg med ABBA!
That's me med ABBA
Angeleyes med ABBA
Head over heels med ABBA
The day before you came med ABBA
When I kissed the teacher med ABBA
I am the city med ABBA
Tiger med ABBA
Happy Hawaii med ABBA
Bang-a-boomerang med ABBA
Kort sagt ALT med ABBA

For ikke å snakke om "King Kong Song" - kanskje et av deres beste øyeblikk

Gammel 24-05-07, 23:36   #16
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg sliter litt med

hei hurra hurra hurra
vi to har det jammen bra
her i tennene til Jens
er vi aldri sukkerlens
søte karameller små.....
osv

Svaret er ja, jeg jobber iherdig med tannpuss på minstemann for tiden.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 14:09   #17
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

For ikke å snakke om "King Kong Song" - kanskje et av deres beste øyeblikk

Den har jeg ikke engang hørt. Men i dag har jeg sunget på I've been waiting for you helt siden jeg sto opp, og den er ikke av de bedre og nå er jeg rimelig lei.
Sitron – jeg trodde ikke det var mulig å ikke ha sanger på hjernen til enhver tid, jeg! Jeg er ikke sikker på om jeg skal si du er heldig, eller om det er synd for deg...

Gammel 25-05-07, 14:11   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Den har jeg ikke engang hørt.

(Kilde: youtube.com)

Den stammer fra Waterloo-plata og er utrolig corny.

Sist redigert av Bluen : 25-05-07 kl 14:16.
Gammel 25-05-07, 14:16   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Sitron – jeg trodde ikke det var mulig å ikke ha sanger på hjernen til enhver tid, jeg! Jeg er ikke sikker på om jeg skal si du er heldig, eller om det er synd for deg...

Jeg tror jeg lander på det siste, selv om denne egenskapen absolutt har sine irriterende sider. Jeg er slik anlagt at jeg automatisk begynner å synge på noe - enten høyt eller inni meg - nesten uansett hva jeg ser eller hører. Det finnes en sangtekst til enhver anledning (og vel så det).

Gammel 25-05-07, 01:01   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sanger på hjernen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.