Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-12, 01:30   #81
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år

Jeg ønsker meg en Ghost stol... Mannen skjønner ikke poenget siden den er gjennomsiktig!!
Og en Kitchen aid...mannen lurer på om jeg skal begynne å bake, noe jeg selvsagt ikke kan nå for har jo ikke kjøkkenmaskin.
Marc by marc jacobs klokke....mannen sa jeg fikk jo en klokke for ni år siden.

Vel han liker best å gi fornuftige ting, feks tursko, jakke, ulltøy osv så tror jeg skal ønske meg regntøy og gryte ( jeg lager mat fra før altså men kunne trengt mer enn tre gryter avogtil) den fra RM som det står: Today's special på liker jeg.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 09:10   #82
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg ønsker meg tid sammen med ham, en reise kanskje. Evt. en reise med venninner.
Ellers hadde det vært kult med iPhone 5, men det får jeg nok ikke, treningsklær og en fin skinnveske hadde også vært bra.

Gammel 15-11-12, 14:33   #83
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jeg ønsker meg en Ghost stol... Mannen skjønner ikke poenget siden den er gjennomsiktig!!
Og en Kitchen aid...mannen lurer på om jeg skal begynne å bake, noe jeg selvsagt ikke kan nå for har jo ikke kjøkkenmaskin.
Marc by marc jacobs klokke....mannen sa jeg fikk jo en klokke for ni år siden.

Vel han liker best å gi fornuftige ting, feks tursko, jakke, ulltøy osv så tror jeg skal ønske meg regntøy og gryte ( jeg lager mat fra før altså men kunne trengt mer enn tre gryter avogtil) den fra RM som det står: Today's special på liker jeg.

Så du må ønske deg ting han mener du bør ønske deg og har lyst til å kjøpe, altså?

Jeg blir litt forundret over slikt. Er ikke gaver til for å glede mottakeren, ikke for at giver skal få gi bort noe han nødvendigvis liker og mener mottaker trenger/bør ønske seg?

Gammel 15-11-12, 15:08   #84
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg dyre smykker jeg ikke trenger (skjønt: hvem TRENGER vel egentlig smykker), også tror jeg vi skal kjøpe ny skyvedørsgarderobe til hverandre til jul. Vi er så sable jordnære.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 15:55   #85
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg skal ønske meg et lesebrett. Grei prisklasse og noe jeg virkelig trenger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.