|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDen blir grådig fin, men jeg lurer på om den blir litt vid. Vi får se når den er ferdig.
|
|
|
|
#82 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEBeklager at det går sent med meg og herre-cowlen.
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEOg many-splendored thing - halsen er lagt ut så nå kan dere som ikke strikker herre owl linke til prosjektene |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg er litt over halvveis, håper å ha den ferdig og lagt ut på både blogg og raverly før jeg reiser til Madrid på onsdag. Men du burde kanskje oppgi hvilket garn du har brukt i originalen slik at det går an å sammenligne på bakgrunn av meter. Jeg har nemlig ikke brukt opp det første nøstet av noen av fargene ennå, så det blir nok under 100 gram i totalt forbruk - i den største størrelsen.
|
|
|
#86 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEHm... Jeg bruker mer enn det ja, skal regne litt nøyere på det før jeg legger ut oppslriften. Brukte du garn med alpakka i? |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVENei, bruker Navia duo. Mulig det er litt stivt, tenkte å vaske forsiktig når den er ferdig, da blir det mykere.
|
|
|
#88 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg har brukt, hva heter det da, Mitu, så det skal jo være sammenlignbart. Men jeg har gått litt ned i pinne siden jeg strikker ganske løst. Kanskje det ligger noe der? |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Søt og rar
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVE
Jeg er nesten ferdig med min.
|
|
|
#91 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDa er jeg ferdig med herrehalsen (jeg målte ikke, men synes den så ferdig ut. Jeg la inn en avslutning i bunnfargen med 1 vrang og 1 rett før jeg felte av, men den ruller litt oppe også. Håper det blir bedre etter at den er dampet. Synd hvis det fine mønsteret skal være inne i en diger rull.
|
|
|
#92 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEHva med en liten stubb av vrangbord oppe og ned - to rett og to vrang i 3-4 runder - kunne det hjelpe? Tenker på det endelige mønsteret?
|
|
|
#93 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVE
Den rosa (love is a many splendored thing) er lagt ut til salgs (!) på ravelry, men jeg kan sende deg en kopi på email hvis du pm-er meg adresse. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
Jeg prøvde på det men syntes ikke det ble pent... |
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
Huff, jeg håper det! |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Du er nå grei, men jeg kjøper den gjerne.
|
|
|
#97 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEÅh, der så jeg at du hadde navngitt dem. Da var det greit.
|
|
|
#98 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg har to halser til på pinnene som kommer ut ila uka også |
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg skal strikke julegaver, og kan gjerne strikke en hals eller to.
|
|
|
#100 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVENeisjda, du kan strikke i hva det måtte være egentlig - bare tilpasse maskeantallet. skal gi et pip så snart oppskriftene er på plass jeg! |
|
|
|
![]() |
|
|