Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Svd 2012

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-12, 21:52   #81
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svd 2012

Tja, jeg syns det er litt vanskelig å spå.

Gammel 29-09-12, 21:59   #82
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lyst på sånn kjole med haler på.

Og det ser ut som om Lasse forsvinner i dag.

Gammel 09-11-12, 00:30   #83
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Eldar Vågan
Ny Blomster-Finn og Rune Larsen.

Hanne Sørvaag
Virker som en dame som legger sjelen sin i det hun starter opp med.
Kommer nok langt, hun har vinnerinstinkt og har den flotteste dansepartneren.

Stein Johan Grieg Halvorsen (må google)
Ingen formening om vedkommende. Litt Odda Norstoga stil,
så ja, kan være en outsider.

Lillian Müller
Tja, får vi en ny Anne Anka? Jeg vet ikke helt hvor jeg setter henne.
Litt fordommer kjenner jeg.

Ben Adams
Flott fyr som garantert har rytme i kroppen. Blir med til slutt.

Marit Mikkelsplass
Joda, en flott og moden dame. Litt usikker på hvor musikalsk og rytmisk hun er.
Jeg tenker hun er med en stund, men ikke til topps.

Lasse Ottesen
Skuespillere bør jo ha tatt en sving før, distingvert eldre kar. Blir med en stund, ingen vinner.

Edit:
Jeg tenkte Lasse Lindther. Lasse Ottesen, han ryker fort ut! Og slett ikke eldre eller distingvert!

Cathrine Larsåsen
Hun kan nok bli med lenge, mulig vinnerkandidat.

Vebjørn Sand
Ikke like mye fordommer mot han som mot broren. Tror ikke han har mye å bidra med på dansegulvet.

Marianne Aulie
Uff, her har jeg litt mye baggasje til å uttale meg. På meg virker hun fjollete og useriøs. Men klart, hun har sikkert vinnerinstinkt. Men jeg tror ikke hun når toppen.

Lars Erik Blokkhus
Jeg har sett han opptre på scenen, så nei, jeg tror ikke han når langt.

Topp 3
1. Ben Adams
2. Marianne Sørvaag
3. Cathrine Larsåsen

Hilsen rikssynseren Fløyel

Host!

Kan jeg melde meg på «De klarsynte» på TVN nå??

Sist redigert av Fløyel : 09-11-12 kl 00:44.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 08:48   #84
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 09-11-12, 14:58   #85
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utrolig bra å gjette at Marianne Sørvaag skulle bli med i finalen. Hvem visste at det plutselig skulle dukke opp en deltaker som heter det?

Gammel 09-11-12, 16:51   #86
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Utrolig bra å gjette at Marianne Sørvaag skulle bli med i finalen. Hvem visste at det plutselig skulle dukke opp en deltaker som heter det?

Gammel 09-11-12, 18:33   #87
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Pft... Hanne/Marianne same same. Men alle etternavnene var riktige!

Gammel 11-11-12, 10:11   #88
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cathrine var bedre danser enn Hanne, men sanker vel ikke så mange stemmer. Jeg vil at Ben skal vinne.

Hørte dere hva Christer sa etter Cathrines dans nummer to? At han elsket Cathrine og hadde beina i begge leir?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-12, 16:12   #89
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Christer er så fin. Cathrine var definitivt en bedre danser, men dessverre tenker ikke publikum akkurat alltid på dette. Det har da vært en issue før også. Men Ben og Tone vinner uansett. :har trua:

Gammel 18-11-12, 09:56   #90
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns at Ben burde ha vunnet.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 10:16   #91
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg syns at Ben burde ha vunnet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.