Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ol 2012

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-12, 11:55   #81
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ol 2012

Svarte nøkken då.

Gammel 01-08-12, 11:55   #82
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mulig?!

Gammel 01-08-12, 11:57   #83
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 12:04   #84
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Helt ufattelig at ikke Grimsbø fikk starte i en så viktig kamp. Joda, du var kjempegod i forrige kamp, men du får ikke starte i dag uansett.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 12:09   #85
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Helt ufattelig at ikke Grimsbø fikk starte i en så viktig kamp. Joda, du var kjempegod i forrige kamp, men du får ikke starte i dag uansett.

Litt overraskende, men jeg er sikkert på at Thorir og Mats Olsson (keepertreneren) har en tanke bak det valget.
Lunde Haraldsen er en av verdens beste keepere. Vi kommer til å være avheginge av henne senere i turneringen, hun er fenomenal under press. Det hadde vært ille om hun ikke hadde fått spilt seg inn i det heletatt. Nå valgte de jo å bytte etter første omgang. Til tross for at Lunde Haraldsen ikke akkurat sto dårlig, men hadde et dårlig forsvar.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 12:11   #86
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Røsker meg i håret av at de ikke greide å hente inn seieren, men nå må de i alle fall ha full skjerpings på fredag! Det var en spennende kamp da, det skal sies.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 12:12   #87
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Litt overraskende, men jeg er sikkert på at Thorir og Mats Olsson (keepertreneren) har en tanke bak det valget.
Lunde Haraldsen er en av verdens beste keepere. Vi kommer til å være avheginge av henne senere i turneringen, hun er fenomenal under press. Det hadde vært ille om hun ikke hadde fått spilt seg inn i det heletatt. Nå valgte de jo å bytte etter første omgang. Til tross for at Lunde Haraldsen ikke akkurat sto dårlig, men hadde et dårlig forsvar.

Joda, jeg er enig i den. Men jeg tror det tok litt "snerten" fra Grimsbø som var i siget.
Jeg syns i det hele tatt at treneren gjør mange rare avgjørelser. Men når det er sagt, de hadde ikke vært så gode om ikke treneren var bra så nå synser jeg om ting jeg ikke kan.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 12:23   #88
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Kva er det med Tuftemann ?

Gammel 01-08-12, 12:28   #89
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Joda, jeg er enig i den. Men jeg tror det tok litt "snerten" fra Grimsbø som var i siget.
Jeg syns i det hele tatt at treneren gjør mange rare avgjørelser. Men når det er sagt, de hadde ikke vært så gode om ikke treneren var bra så nå synser jeg om ting jeg ikke kan.

Hehe, jeg har mange ganger revet meg i håret over hans avgjørelser og tenkt. "Gaah, sånn ville ALDRI Marit ha gjort det", men når sant skal sies så dro jeg meg i håret over mange av Marit Breiviks avgjørelser også. Thorir hoppet etter Wirkola, men har klart å lede laget til både VM-bronse, EM-gull og VM-gull.

Selv om jeg ikke liker det så er vi i et lite genarasjonsskifte i norsk kvinnehåndball. Hammerseng er ute en så lenge, og kommer vel kanskje ikke tilbake til et slikt nivå hun har vært på igjen. Lunde Borgersen er ikke helt der hun har vært. Tonje Larsen som var en frosvarsklippe er ikke med lengre.

Vi har Løke som vi er avhengig av at er i storform. Vi har Sulland, men hun er desverre bare med fremover og ikke noe å regne med bakover. Nos som stykker opp spillet ganske mye. Vi har noen gode vinger, men de får alt for lite ball.

Vi har ingen spillere som Haltvik, Goksør eller Grini på laget.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-12, 21:26   #90
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

....

Sist redigert av Pesten : 13-11-12 kl 19:30.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:08   #91
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært på ferie, og har ikke hatt tv. Nå må jeg oppdatere meg, først og fremst på håndballen. Hva er status her? Nå ser jeg det starter en ny kamp - hvordan ligger vi an totalt sett?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:10   #92
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Group B
RkTeamMPPts1 France
472 Korea
453 Spain
454 Norway
335 Denmark
326 Sweden
40

Gammel 03-08-12, 22:11   #93
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Norge må vinne for å komme videre. :nervøs:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:11   #94
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Oi. Det kom litt rart ut.
Men Norge er på 4.plass, men har før denne kampen en kamp mindre spilt enn de på de tre øverste plassene.

Gammel 03-08-12, 22:11   #95
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Nemlig. Det var det jeg lurte på. Har fått med meg at det ikke har gått så supert før.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:11   #96
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Er dere klare?

Gammel 03-08-12, 22:13   #97
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Er dere klare?

Her bøttes det rødvin for å roe nervene!

Gammel 03-08-12, 22:13   #98
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

:jepp:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:13   #99
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Nei, de må ikke det. Men om de vinner er de heeelt sikkert videre.
Taper vi, avhenger det av utfallet av Danmark- Frankrike

Gammel 03-08-12, 22:14   #100
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Her bøttes det rødvin for å roe nervene!

Her og. Nå ble jeg sulten også, blir en lang kveld.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.