Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du pastellfarger?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-12, 18:16   #81
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du pastellfarger?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

..., og trenger ikke noen fargeanalysedame til å pushe på meg mystiske jordfarger og si at nesten ingen kler sort og hvitt.

Du mener vel ikke at jeg trenger en fargeanalysedame for å se hva jeg trenger, hæh?

Jeg tror de fleste ser og erfarer hva de kler best og trives best med å ha på seg, og for min del synes jeg der er skivebom på minst et par av de fargene jeg bare måtte bruke, i følge damen. Dessuten bestilte jeg ikke en slik analyse, hun fikk aller nådigst lov til å bruke meg som case. Så det så! Og for de som måtte være nysgjerrige: Nevnte dame brukte i større grad hudtonen min enn hår- og øyenfargen da hun gjorde sine vurderinger.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 18:38   #82
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, har mye pastellfarger i skapet mitt, trives godt i de fargene og liker derfor godt moten som er i år.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 18:38   #83
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg liker ikke pastellfarger. Bruker mye knæsje farger, liker det bedre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 18:43   #84
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker alle farger! Og bruker det meste.

Gammel 29-06-12, 14:41   #85
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man blir vel ikke for gammel til pastellfargede bukser? Min svigermor går i masse pastellbukser, og har allikevel en stil som passer alderen hennes perfekt.

Hvilke farger man kler har minst like mye med motebildet og stil å gjøre som en eller annen fargeanalyse. Hva som oppfattes som pent varierer med både tid og kultur.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.