|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når er vanlig leggetid for deg? | |||
| Før 19 |
|
1 | 0,42% |
| 19 |
|
0 | 0% |
| 20 |
|
0 | 0% |
| 21 |
|
1 | 0,42% |
| 22 |
|
35 | 14,83% |
| 23 |
|
98 | 41,53% |
| 00 |
|
78 | 33,05% |
| 01 |
|
21 | 8,90% |
| 02 |
|
2 | 0,85% |
| 03 og senere |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 236. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Dere som er oppe til 00 og 01, hva gjør dere for noe? Blir det så sent fordi dere driver med noe som dere bare må få unna, eller blir det så sent fordi dere liker å være oppe?
|
|
|
#2 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?
Jeg liker å være oppe når alle andre sover. Stille og fredelig i huset. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg elsker å være oppe. Tiden går jo kjempefort. Men jeg bør sovne like etter 23 likevel, dessverre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Vi legger oss vel ikke fullt så sent, men grunnen til at vi er oppe for sent er at vi begynner å rydde halv ni, har en del å rydde, litt klesvask etc, så har vi gjerne noe jobb å gjøre eller noe praktisk som må fikses. Så burde vi selvsagt lagt oss etter det, men så blir det fristende å gjøre noe hyggelig også. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Mellom 23.00 og 01.00. Kommer helt an på om jeg skal på dagvakt eller kveldsvakt dagen etter. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Jeg er som regel i seng til 22. Noen ganger litt over 21, andre ganger nærmere 23. Jeg er litt feil skrudd sammen, så jeg har bare ikke evnen til å sove lenge om morgenen. Skal jeg da "sove ut" eller sove lenger, så må jeg legge meg tidligere.
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Jeg også liker alenetid på kvelden. Men jeg er voksen nok til å skjønne at dagen etterpå blir skikkelig dritt om jeg holder meg oppe. Og det syns jeg ikke jeg fortjener.
|
|
|
#11 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Nå er søvnmønsteret mitt ute av kontroll. Jeg har konstatert insomnia og våkner mer og mer til etter klokken 20. Jeg har prøvd å legge meg tidlig, men da blir jeg bare liggende å spinne. Så det er like greit å nyte litt alene-tid i sofaen enn å ligge i senga og slite med å få sove.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Inni hodet mitt er det å legge seg kl23 for sent, men stemte for det, i gjennomsnitt blir nok det reelt. Jeg begynner i 22.30 tiden, innimellom før. Må lese på sengen, men det tar ikke lang tid før jeg sovner. 24.00 er svarte natta for meg, selv om jeg er hvilende nattevakt og halve måneden legger meg da.... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Et enkelt regnestykke forteller meg hvorfor jeg er usigelig trøtt og ikke så rent lite muggen for tiden.
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Jeg svarte 23, idealet er i grunnen 22.30, mens praksis ikke sjelden er 23.30. Jeg simpelthen elsker kveldssulletid, men det straffer seg jo. Jeg står opp kvart på seks eller seks, alt etter hvem som skal levere på skolen, og seks timer søvn eller mindre er definitivt i underkant.
|
|
|
#17 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Det blir som regel ved midnatt her, men slukner etter 5min med WF i senga. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Stemte 23 men legger meg ofte 2230 og leser til 23
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Mellom tolv og to - så jeg svarte ett. Går jeg å legger meg før tolv så er det for å se TV i senga. Sovner sjelden før ett. Klokka ringer ti over seks, men jeg trenger ikke stå opp før halv sju, kvart på sju. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er vanlig leggetid for deg?Bør være i seng til 23.00, og klarer det som oftest. |
|
|
|
![]() |
|
|