Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor ofte spiser du sjokolade?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor ofte spiser du sjokolade?
Hver dag 39 20,10%
Et par ganger i uken 95 48,97%
Én gang i uken 20 10,31%
Et par ganger i måneden 24 12,37%
Sjeldnere 16 8,25%
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-12, 23:39   #81
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Jeg svarte et par ganger i uken, håper ikke det er så ofte, men.....

I kveld har jeg smakt bittelitt 72% Godiva sjokolade, mmm.

Gammel 13-05-12, 02:41   #82
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har spist sjokolade hver dag siden jeg begynte å tjene penger selv.
Men akkurat nå spiser jeg ingenting.

Gammel 13-05-12, 10:46   #83
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes helt ærlig at en dag med sjokolade er gøy, og en dag uten er litt kjip. Det er helt ok å måtte sitte inne og jobbe en solskinnsdag hvis jeg kan drikke kaffe og spise digre poser med sjokoladeblandinger. Det er helt grønnj*vlig å gjøre det samme hvis jeg ikke har sjokolade. Det er litt junkietendenser det der, er det ikke?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 22:14   #84
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har tenkt over saken, tror jeg lander på et par tre ganger i uken.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 23:01   #85
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Ett par ganger i uken, burde ikke spist noen dager

Gammel 13-05-12, 23:05   #86
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:mumser:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 23:26   #87
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spiser man virkelig sjokolade så ofte? Jeg ser at 70% er oftere enn ukentlig.

Selv er jeg mere glad i salt enn søt mat, og spiser derfor sjokolade sjelden. Potetgull som jeg elsker spiser jeg altfor ofte, men ikke oftere enn hver 14. Dag.

Gammel 14-05-12, 00:12   #88
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjorde opp for de som pyntet litt på sannheten og svarte hver dag, enda det nok ikke er oftere enn et par ganger i uken. Dog er det ytterst sjelden det går en hel dag uten noen form for godteri. :Søtmums:

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 00:20   #89
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Selv er jeg mere glad i salt enn søt mat, og spiser derfor sjokolade sjelden. Potetgull som jeg elsker spiser jeg altfor ofte, men ikke oftere enn hver 14. Dag.

Det er da slett ikke altfor ofte? Det burde være forbudt å stille andre i et så dårlig lys.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 00:33   #90
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg svarte hver dag, men det er ikke fult så ille.
Til vanlig, i snitt, kanskje tre dager i uken, men nå som jeg er hjemme pga sykdom og sliter med lav vekt, koser jeg meg med noen biter til lunsj-kaffen nesten hver dag. Det gjør noe med humøret!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 12:06   #91
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker sjokolade og vil helst spise det hele tiden. Begrenser meg dog, men det blir likevel to-tre ganger i uka.

Gammel 14-05-12, 12:24   #92
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble litt oppløftet av denne tråden. Jeg ser at mine sjokoladevaner/-lyster ikke er ekstreme (slik jeg trodde), så jeg tror faktisk at jeg nå vil føle litt mindre skam rundt sjokoladevanene mine.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 15:33   #93
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden gjorde at jeg hadde et sjokoladeraid i kantina fem min. før den stengte. Jeg bare måtte ha...
Men i teorien spiser jeg bare fredag og lørdag.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 15:34   #94
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Som regel 2-3 biter hver dag.

Gammel 14-05-12, 15:42   #95
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg ble litt oppløftet av denne tråden. Jeg ser at mine sjokoladevaner/-lyster ikke er ekstreme (slik jeg trodde), så jeg tror faktisk at jeg nå vil føle litt mindre skam rundt sjokoladevanene mine.

Du og jag!!

Men - når det er sagt så tror jeg ikke at de som har svart her er et representativt utvalg. På samme måte som en kan reagere på at det er så utrolig mange med skoleflinke barn i slike tråder, så tror jeg at sjokoholikerne er overrepresentert i denne tråden.

Men absolutt, godt å se at man ikke er alene. Jeg skammer meg over mitt kosthold, men ikke nok til virkelig å få gjort noe med det. (og jeg tror ikke skammen er det som får meg til å gjøre noe med det heller for å være helt ærlig. Skammen fører bare til enda mer trøstespising)

Gammel 14-05-12, 15:50   #96
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Skammen fører bare til enda mer trøstespising

Nemlig.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 16:00   #97
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Du og jag!!

Men - når det er sagt så tror jeg ikke at de som har svart her er et representativt utvalg. På samme måte som en kan reagere på at det er så utrolig mange med skoleflinke barn i slike tråder, så tror jeg at sjokoholikerne er overrepresentert i denne tråden.

Akkurat- ordet sjokolade trekker til seg sjokoholikere. Jeg ville neppe gått inn i tråden om det sto: Hvor ofte vasker du vinduer.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 17:23   #98
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er da slett ikke altfor ofte? Det burde være forbudt å stille andre i et så dårlig lys.

Jeg jobber hardt med å ikke ha noe i skapet, ligger det en pose i skapet går den med, kan ikke stoppe hvis en pose er åpnet. Jeg reddes av ukeshandlingen vår.

Gammel 15-05-12, 15:45   #99
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Akkurat- ordet sjokolade trekker til seg sjokoholikere. Jeg ville neppe gått inn i tråden om det sto: Hvor ofte vasker du vinduer.

Det ville jeg gjort. Så jeg kunne svart: "Vasker? " eller "Vi vasker ikke vinduer, vi bytter dem ut."

Gammel 15-05-12, 22:15   #100
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sjeldnere. Før graviditeten fordi jeg ikke hadde lyst på. Nå har jeg lyst på, men kan ikke, for lillebror får magevondt av sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.