|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RettssakenSupernytt var lurt. Er det NRKSuper, nrk3? Når er det? Jeg finner det sikkert ut selv altså...
|
|
|
|
#83 |
|
Glamorøs
|
Sv: RettssakenDet ligger på Nett også, GinaK.
|
|
|
#84 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Rettssaken
Nei, det blir ikke sendt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#85 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: RettssakenJeg hører litt på radio og holder meg ellers oppdatert via nettaviser. Har også sett Supernytt med 6 åringen, men foreløpig har han ikke spurt stort om den saken i det hele tatt. Leste artikkelen i Dagbladet som Tallulah linket til nå og har rett og slett printet den ut. Så får vi se veien videre.
|
|
|
#86 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Vet ikke om jeg har lov til å si det, men sveipet innom noen nettaviser nå, og jeg synes det hadde vært ryddigere å få høre hva han sa i utspørringen. Mulig nyheten i kveld klarer å formidle dette mer sammenfattet, men jeg tror virkelig ikke han vinner tilhengere slik han blir referert, om det er grunnen for at vi ikke skal få høre han snakke? Likevel så glipper noe i referatet, noe ordrett annet sammendrag av hva han sier. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Passiv
|
Sv: RettssakenPoly - nå er det utspørring av abb hele dagen i mange dager. Tror de skal holde på med kun ham til 23. april, jeg. |
|
|
|
#88 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: RettssakenMm. Det ser ut til at utspørringen foregår med stramme tøyler, så da er "ABB i fri dressur" over? Ja?
|
|
|
#89 |
|
Men først, kaffe!
Her priker du vel borti det rettferdighetssansen min egentlig hvisker meg i øret. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Passiv
|
Sv: RettssakenDet er en tosidig greie. Om de knebler ham for hardt så nekter han å forklare seg i det hele tatt. Dermed får han nok si en del. |
|
|
|
#92 |
|
Men først, kaffe!
Helt ærlig, det finnes ikke noe som avvæpner han mer enn den. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Passiv
|
Sv: RettssakenTally, jeg syns det hjalp masse på følelsen av å skjønne hva han er for en å se ham snakke og ikke minst gråte dypt beveget over sitt eget vissvass. |
|
|
|
#95 |
|
Men først, kaffe!
Sv: RettssakenSer den ja. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Passiv
|
Sv: RettssakenDa skjønner jeg hva du mener, ja. Jeg har det helt motsatt. Jeg er veldig avhengig av å føle at jeg forstår for å greie å legge ting bak meg. |
|
|
|
#97 |
|
Glamorøs
|
Sv: RettssakenJeg foretrekker at han er en litt fjærn gærning, enn en fyr fra Oslo, liksom. Jeg ser på ham som skremmende virkelig altså, det er ikke det, men i hverdagen foretrekker jeg å ha avstand.
|
|
|
#98 |
|
Curlingkone
|
Sv: RettssakenJeg har heller ikke hørt stemmen hans. Har ikke tenkt på hvordan han høres ut egentlig.
|
|
|
#99 |
|
Ekvilist
|
Sv: RettssakenJeg føler som Tallullah, ønsker å slippe å høre stemmen hans. Og se bilder av ham. Men oppsummerende og analyserende info synes jeg er greit å få. Allikevel klarte jeg i går motvillig å få med meg noen ord han sa, da en film begynte å spille av automatisk da jeg gikk inn og skulle lese en artikkel på nett. Jeg kan ikke hjelpe for at jeg måtte fnise litt. En feminin babystemme fra den selvoppnevnte machoridderen.
|
|
|
#100 |
|
~~~~~~~
|
Sv: RettssakenJeg lurer på en ting. Han påberopte seg nødrett i går, jeg føler at han ikke kommer til og akseptere den dommen som blir avsagt om 10 uker. Kan han dra dette helt til Kongen i statsråd før det blir endelig? Er det en rett man automatisk har?
|
![]() |
|
|