Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Incoming newbie!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-12, 12:30   #81
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Incoming newbie!

Og ellers er noen opptatt av prikker og andre ikke, de er hyggelige å få og ofte hyggelige å gi (røde som grønne ), men man trenger ikke bry seg om dem om man ikke vil. Det går til og med an å velge det bort ved å skru av hele ryktetellinga.

Gammel 05-04-12, 12:31   #82
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Og ellers er noen opptatt av prikker og andre ikke, de er hyggelige å få og ofte hyggelige å gi (røde som grønne ), men man trenger ikke bry seg om dem om man ikke vil. Det går til og med an å velge det bort ved å skru av hele ryktetellinga.

Går det an?
Burde det gå an?

Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:33   #83
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Hmmm, poeng ja, ikke prikker.

Og jo, den burde vel kanskje ligget under introduksjoner, men når jeg startet denne tråden, hadde jeg ikke bladd langt nok ned til å se at det lå en egen introduksjonspost der..

My bad!
Tror jeg skjønner konseptet med prikker, og sånt nå asså!!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:34   #84
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er også litt imponert over at Påska ser ut til å skjønne at hun faktisk har fått en varm velkomst.

Varmt velkommen til deg. Du virker til å skli rett inn.

Gammel 05-04-12, 12:35   #85
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Næmmen smilefjes da! Skal du røpe alt? Skal ikke denne nykommeren gi oss noen morsomme stunder? SKUFFET!

Døh, jeg har da allerede gitt dere morsomheter-jeg klarte jo å hisse dere på meg med mitt aller første innlegg jo!!
*Fornærma*

Gammel 05-04-12, 12:37   #86
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Går det an?
Burde det gå an?

Det går visst an. Men det høres kjipt ut, tenk alt man går glipp av! Jeg har til og med tatt vare på min første røde. I'll treasure it forever.

Gammel 05-04-12, 12:38   #87
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Kitty-pusen, ja.

Gammel 05-04-12, 12:41   #88
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Internettherpes?!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:41   #89
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Tro meg. Vi har sett verre i introduksjonstråder. Du er jo bare søt og skjønn. Like søt som Kitty-pusen.

Oh, det vil jeg gjerne høre om...

Skjønn og søt??? Wow, det har jeg ikke blitt kalt siden jeg kravla rundt i lett grøftefyll i russetida..hvilket er så lenge sida at det ikke teller lenger!

Gammel 05-04-12, 12:45   #90
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Jeg kalte henne søt.

Gammel 05-04-12, 12:53   #91
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Gammel 05-04-12, 12:59   #92
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Jupp, derav den diiiiiigre boksen!!
Leser nemlig linken jeg fikk til et anna "førstegangsinnlegg" serru.

Gammel 05-04-12, 13:02   #93
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Og kjenner at jeg ble fryktelig nysgjerrig på hva slags avatar vedkommende egentlig hadde...

Gammel 05-04-12, 13:03   #94
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av PåskeDragen, her.

Jupp, derav den diiiiiigre boksen!!
Leser nemlig linken jeg fikk til et anna "førstegangsinnlegg" serru.

Jeg også. Jeg hadde ikke lest den før. Himmel, for en introtråd.

Gammel 05-04-12, 13:03   #95
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av PåskeDragen, her.

Og kjenner at jeg ble fryktelig nysgjerrig på hva slags avatar vedkommende egentlig hadde...

Gammel 05-04-12, 13:08   #96
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor skal jeg skru av ryktetellingen min, egentlig? Jeg er for øvrig regnfast hos svigers på tredje døgnet. Bill.merk:drømmepåske.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 13:20   #97
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Det var et bilde av en formfull kvinne, og så sto det: "Fat girls are for guys who can't get anyone better."

Man skal være forsiktig med latterliggjøring om vekt - uansett om det er pluss eller minusvekt, her på FP. :advarer:

Det bør man vel kanskje være forsiktig med ute i den virkelige verden og gitt.
Jeg personlig gir blaffen i vekt, jeg gir derimot tyn til de som er kjipe, ikke i besittelse av humor-det være seg svart eller hvit- og de som generelt tror seg bedre enn andre

Hadde jeg ikke vært i besittelse av hverken humor eller (selv)ironi hadde jeg vel ligget i fosterstilling og hyyylskreket etter å ha blitt bedt om å bytte nick. Men her er jeg, med popcornet, og underholdes

"I see this is the beginning of a bjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutiful fjiendship"

Gammel 05-04-12, 13:26   #98
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og velkommen! :mememe: struts: jeg aner ikke hvordan man slår av ryktegreia uansett. :ikke høyt begavet:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 13:36   #99
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvorfor skal jeg skru av ryktetellingen min, egentlig? Jeg er for øvrig regnfast hos svigers på tredje døgnet. Bill.merk:drømmepåske.

Oh shit, min dypeste medfølelse.

Gammel 05-04-12, 13:41   #100
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Rent forøvrig så er jo negativ tilbakemelding internettherpes.
Røde prikker som svir på steder du helst ikke vil ha de? Mhm.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.