|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#82 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg bare lukker øynene og nyter når Kurt synger. Den stemmen er heeelt fantastisk å høre på for meg.
![]() |
#89 |
koko
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg må innrømme at Kurt sin stemme ikke treffer meg helt, men jeg liker han som musiker og personen han fremstår som.
Dårlige vitser har også livets rett. Sist redigert av Syrinx : 06-01-13 kl 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes II
Pøh!
Den er litt skeptisk til, kjenner jeg. Kurt på norsk er uvant. På den annen side synger han norske julesanger aldeles vakkert og jeg elsket gårsdagens Adieu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIEg var på konserten. Og likte det veldig godt. Nokre av tekstene var litt under pari men dei han treff på treffe hardt.
![]() |
![]() |
#93 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIJeg trodde jeg hørte Kurts nye plate på et kjøpesenter i går.
![]() |
#94 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hver gang vi møtes IISinglane er sluppe for lenge sida, men sjølve plata kjem i morga.
![]() |
![]() |
#95 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIDet er vel bare to singler som er sluppet. Siste dansen og eg sa. Gleder meg til albumet kommer i morgen, "i kveld" er helt nydelig, den spilte han på julekonserten jeg var på i fjor. Skal på konsert nå i januar med han. Gleder meg!
![]() |
#96 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIVet ikke jeg, nei. Det var ihvertfall ikke Siste dansen jeg hørte, for den har jeg hørt mange ganger på radio.
![]() |
#97 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hver gang vi møtes IIGamle dansen.
![]() |
![]() |
|
|