Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-12, 10:36   #81
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Vi håper på samme påske som i fjor, dvs. godt vær, rydde i hagen, ordne litt i huset med småprosjekter, se film og kose oss. Vi pynter med litt påskepynt og en duk eller to, ungene får påskeegg, og vi pleier å ha lammestek en dag.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 13:24   #82
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Tipper vennene deres håper at dere ikke blir så glade når dere finner rødvinen at dere glemmer å lete etter dem. Da blir de sittende på gjemmestedet sitt hele påsken, og det høres temmelig traurig ut.

Selvsagt glemmer vi ikke å lete etter vennene våre, de er jo så kjekke og morsome at de ikke blir glemt på grunn av en flaske vin eller tre.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 14:47   #83
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

For første gang på mange, mange år, blir det ikke fjellet. Håper det blir fint for det, men kommer til å savne snøen og grilling i solveggen mens det drypper fra taket.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 20:32   #84
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Selvsagt glemmer vi ikke å lete etter vennene våre, de er jo så kjekke og morsome at de ikke blir glemt på grunn av en flaske vin eller tre.

Flaks for dem. Etter tre flasker vi hadde ikke jeg klart å huske hva jeg lette etter.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 09:54   #85
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.889
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

I år er jeg glad for at jeg ikke har bestilt til noe fjellpåske.
Vi skal være hjemme i år og får besøk av venninnen min med familie fra vestlandet.
Skal jobbe de 3 første dagene og de kommer vel ila onsdagen.
Det blir bypåske med shopping, kafèbesøk, kino. Kanskje en skogstur, Frognerparken/kanskje Folkemuseum på Bygdøy, mulig en tur på badeland.

Satser på at isen i hagen smelter sånna at vi får satt opp trampolinen til påske og da har barna det topp hjemme.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 09:58   #86
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.985
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Hyttepåske ved sjøen. Pusse båt. Gå turer i skogen. Påskeegg. Kaffe i solveggen på hytta. Høre etter etter om fugleungene har kommet i fuglekassa. Påskekrim. Lese bøker.

I år tror jeg vi skal utvide tradisjonen ved å handle trampoline og sette på hytta. En kamel jeg gru-gleder meg til, kjenner jeg.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 10:50   #87
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Vi skal være 10 dager i sommerhuset vårt, gleder meg.
Mine foreldre kommer i begynnelsen av påsken, så er vi noen dager alene, før svigerforeldrene mine stikker innom en snartripp.
Vi spiller alltid mye kort og diverese spill. Påskekrim er topp. Er vi heldige med været er vi mye ved sjøen. Det er fantastisk med primus og bål på brygga.
Årets første tur til Ryvarden, turer i skog og mark, og ikke minst terassekos i forhåpentligvis flott vær.
Jeg starter sykkelsesongen ute, og det er perfekt å sykle på landet. Nesten ikke en bil og flott natur hele tiden. Ahhh, gleder meg.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 10:32   #88
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.762
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Fine! Helårsegg, så fine var de! Hvor?

Ja,visst er de fine.

Kjøpte dem på Libris.
Til den nette sum av 89,- per stykk.
Og de er i passelig størrelse også.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 10:41   #89
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

I år blir det ei pussig påske. Mine barn skal til Syden med sin far, eg skal jobbe man-onsd, eg har en gang som skal pussast opp og min kjæreste skal ha huset fullt av sin eks-svigerfamilie. Vin, takk!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 10:48   #90
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Vi skal være hjemme i påsken og klargjøre hus og hage for salg. Men vi skal nok også få tid til avslapping, lese krim, høre på påskelabyrinten og forhåpentligvis ha sammenkomster med familie og gode venner.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 11:37   #91
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Tja....mannen og de eldste blir borte fra lørdag til mandag helgen før påske. Både han og jeg jobber noen dager så det blir neppe noen tur og andre planer har vi ikke lagt ennå.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 11:10   #92
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Mamma og pappa tar forresten barna fredag-søndag i Palmehelga, så da tenker jeg at jeg og mannen tar en dag i Trondheimshuset, for å få pusset opp litt
Men at vi kanskje finner på noe på kvelden, kino eller ett eller annet.

Så blir det jobb/bhg/sfo mandag og tirsdag, og så hytte

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 11:24   #93
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.338
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

I år: Sunnmøre, krim, påskeegg, pinnekjøtt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 11:33   #94
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.580
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Fjelltur + noen kortere turer med appelsin, kvikklunsj og bål. Strikke ferdig et evighetsprosjekt og legge puslespill. Gå i fjæra og lete "rak".

I år blir nok en annerledes påske; første påska etter min kjære morfar gikk bort og de turene var liksom hans greie.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no