|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvordan er ditt forhold til din mor? | |||
Forholdet kunne ikke vært bedre! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
46 | 17,23% |
Vi har et fint forhold |
110 | 41,20% |
Vi har et helt greit forhold |
60 | 22,47% |
Vi har et litt dårlig forhold |
30 | 11,24% |
Vi har et veldig dårlig forhold |
16 | 5,99% |
Jeg har ikke kontakt med min mor |
5 | 1,87% |
Deltakere: 267. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Pauset
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Det kunne ikke vært bedre. Vi snakkes minst en gang i uka, men som regel mer. Hun bor like ved og vi treffes også ca en gang i uka. Noen ganger tar vi feks bare følge på bussen hjem fra jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
I flasketåka
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et fint forhold til mamma. Mamma er nok en av de som gjerne kunne ringt hver dag for å spørre hvordan jeg har det, og i perioder gjorde ho det. Ho kan nok beskrives som irriterende omsorgsfull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Helt fint her også.
![]() |
#84 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vi har ett veldig godt forhold og vi ser henne oftere nå som hun har flyttet "etter" oss ut av Oslo. Jeg innrømmer at jeg syntes det var tungvindt å besøke henne når hun bodde midt i byen uten parkering o.l. Tålmodigheten min tilsier ikke at jeg kan lete etter en parkeringsplass i 30 minutter.
![]() |
#85 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Det varierer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vi har et godt forhold.
![]() |
#87 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vi har et fint forhold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Nei.
![]() |
#89 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Mamma er et av de fineste menneskene jeg vet, og vi har et meget godt forhold. Jeg håper jeg kan bli en så flott mor for mine unger som det hun har vært for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Mamma og jeg er veldig close, hun er fantastisk med ungene og vi snakkes og møtes flere ganger i uka. Sist redigert av MokkMokk : 02-03-12 kl 11:04. Årsak: Fjernet litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg hadde et veldig godt og nært forhold til mamma, hun døde dessverre for noen år siden. Jeg savner henne fryktelig og tenker på henne hver eneste dag. Ikke sånne triste tanker, men jeg tenker heller: hva ville mamma gjort i denne situasjonen? Hva ville hun sagt, tenkt, hvordan ville hun forholdt seg til dette? Hun var et varmt, skarpt, raust og klokt menneske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Så nydelig skrevet Drømmedama. Jeg har ofte tenkt på hva jeg skulle gjort om mamma gikk fra oss og håper jeg vil føle det som deg. Det tror jeg hun ville ønsket også.
![]() |
#93 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Skulle ønske jeg hadde en mor å ha et forhold til, men hun døde da hun var 42.
![]() |
#94 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg øver meg på å slutte å be om ting jeg ikke kan få. Oppmerksomhet, oppmuntring, trøst eller ros. Jeg må lære meg å finne fred i at hun er som hun er og at hun har valgt å prioritere andre ting (angst, spiseforstyrrelser, stadig nye babyer, hester, hunder) enn å være der for oss ungene etterhvert som vi blie eldre og hadde andre behov enn de rent primære. Hun vil nok nekte for min oppfatning, siden hun synes hun har ofret ALT for oss. Nuvel.
![]() |
#95 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?
Dette kunne jeg skrevet selv. Jeg har alltid slitt med dette, men har greid å leve med det. Nå, som jeg har en tøff periode i livet mitt, har jeg kjent på det på ny. Ting dukker opp. Det er vanskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Ja,har et veldig bra forhold til mamma.
![]() |
#97 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vi har ett veldig fint forhold, er ofte sammen - går på cafe og shopper osv |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?
Kjenner det også igjen. Det beste er å ikke forvente noe som helst. Da blir ikke ting så sårende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Nei, snakker knapt med henne, hun er alkoholiker og har vært det hele mitt liv, aldri hatt ett godt forhold til henne, og de siste årene har forholdet så og si dødd ut av seg selv. Jeg har aldri vært bra nok for henne, alltid fått kjeft for valgene mine, selv om jeg på alle måter har det mye bedre enn henne.
![]() |
#100 |
Pauset
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et litt dårlig forhold til min mor. Sist redigert av Lorien : 09-10-13 kl 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|