Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi som elsker våren

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-12, 10:51   #81
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Nå har jeg tatt vårrengjøringen i 2 av 3 etasjer. Og nå skal jeg sette meg UT på verandaen med en kaffekopp! Det er 11 (!!) grader! Jeg elsker at sola viser meg at vårrengjøringen ikke var forgjeves.

Gammel 23-02-12, 13:26   #82
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sola skinner, det drypper i takrenna, terassen er tørr og jeg vurderer å sette ut hagemøblene til vi får besøk i helgen

Det blir ikke mer snø nå, sant?

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 13:36   #83
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Gammel 24-02-12, 00:23   #84
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nå når jeg er her nede, blir jeg helt nyforelsket i denne flotte byen om våren. Ja, jeg blir aldeles lyrisk og skjønner med ett nøyaktig hva de mener, d'herrer Lillo-Stenberg og Paus, i sine hyllester til hovedstaden. Jeg gleder meg til tiden vi har fremfor oss.

Gammel 28-02-12, 19:02   #85
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Bar asfalt! Eg kan sykla!

Men yr.no truar med minusgrader og snø mot helga.

Gammel 28-02-12, 19:35   #86
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lagt ut tepper til "rens" i det jeg føler meg sikker på er årets aller siste nysnø.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 11:31   #87
tante Veronica
Superduperaktiv

Standard

Sol, og det smelter i hagen her
Skal finne frem blomsterpottene som jeg skal så i, og plante urter

Gammel 06-03-12, 11:36   #88
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser små tulipanspirer i utepottene mine!

Gammel 06-03-12, 11:38   #89
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Verandaen er fri for fugleskitt og snø! Og for restene etter hundens julemage!

Gammel 07-03-12, 10:58   #90
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Snøstorm...

Gammel 07-03-12, 11:03   #91
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Det spirer mange steder i hagen min og jeg har flytta ut den deilige utesofaen min.

Gammel 07-03-12, 11:06   #92
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det blåser så det knaker i huset. Ting flytter på seg ute.

Det snødde på oss når vi gikk en påtrengt trilletur. Hunden var motvillig til å gå av trappa, gjorde fra seg så snart hun så gress, og ville snu rett hjem, men måtte motvillig bl med på en liten runde til sånn at Mikro sovnet. Mikro sover i vognen nå, i gangen. Jeg turde ikke sette den ute, i frykt for at vinden ville ta den med seg.

Vår?

Vel, det spirer her og der. Inne, for det meste.

Gammel 07-03-12, 15:23   #93
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Snøøøøstoooorm!!!

Gammel 13-03-12, 14:47   #94
tante Veronica
Superduperaktiv

Standard

Tror jammen meg at blomsterløkene jeg satte i høst begynner å titte fram ved husveggen. Grønne, små spirer. Elsker våren

Gammel 13-03-12, 21:30   #95
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Har vært på joggetur. I vanlige joggesko. Piggskoene fikk være hjemme. Det var asfalt og grus. Ingen is. Hurra!

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 22:10   #96
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Julerosen min blomstrer. Det er vår, det!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 22:23   #97
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

I dag ble jeg nesten litt solbrent i ansiktet.

Gammel 13-03-12, 22:36   #98
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Regn og 8 grader, igjen. Slik er det både i desember og juni her.....

Gammel 14-03-12, 07:06   #99
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

I går ettermiddag gikk jeg med t-skjorte og ryddet i hage, garasje og utebod - det er vååår!

Gammel 14-03-12, 09:25   #100
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

I går ettermiddag gikk jeg i regnjakke når jeg absolutt måtte ut en tur.
Og barnehagen skryter av at det er så deilig ute, det er jo 6-7 plussgrader!

Jepp, det er vår. Våt vestlandsvår.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.