|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
| Se resultatene: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset? | |||
| 1 |
|
22 | 12,36% |
| 2-4 |
|
55 | 30,90% |
| 5-7 |
|
41 | 23,03% |
| 8-10 |
|
21 | 11,80% |
| 11-20 |
|
19 | 10,67% |
| Mer enn 20 |
|
8 | 4,49% |
| Ingen |
|
6 | 3,37% |
| Vet/husker ikke |
|
2 | 1,12% |
| Er ikke på Facebook |
|
4 | 2,25% |
| Deltakere: 178. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?Stemte 2-4, men tror kanskje jeg er oppe i 5-7 om jeg tenker meg om. Skulle gjerne vært nærmere kirsebær sine tall. :kjedelig:
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?Jeg trodde det var 4 - 3 gamlekjærester og sambo - men så viste det seg at det var en 3-4 i tillegg, alle hyggelige opplevelser i grunnen.
|
|
|
#4 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?Jeg er kjedelig, måtte sjekke og det var bare 7. Til mitt forsvar får jeg ta med at jeg var sammen med eksen fra jeg var 17 år (nesten 18), til jeg var 37 år.
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?Jeg ser det har kommet en spinn-off og lurer på om jeg skal lage en til; hvor mange av facebook-vennene dine har du vært gift med?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det er jo begrenset hvor mange ganger du har rukket å være gift da, vil jeg tro, så du har fortsatt noen år på deg til å jobbe opp et skikkelig sjokkerende gifte-tall.
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?En. Jeg er visst ikke venn med eksene mine. |
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?Jeg vet ikke helt hvem som hadde syntes det var mest kleint om jeg på fest begynte å kline med noen av vennene til Sambo.
|
|
|
#12 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?Jeg gidder ikke gå over lista mi en gang til jeg. Men det er nok ikke flere enn 3-4 stk.
|
|
|
#13 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror også vi skal la en sånn tråd ligge.
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?Skuffende få.
|
|
|
#16 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?Jeg kom fram til 11. Det morsomste med opptellingen er at det bare er 1 av de 11 jeg angret på. Det kjedeligste er at jeg angrer VELDIG på alle de jeg burde ha kysset, men ikke turte eller rakk.
|
|
|
#19 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?Over 20 på meg. :vill og gal:
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?Ble litt vanskelig dette. Har kyssa mange venner litt på tull. Altså at det ikke har vært noe tenning eller flørting. Det regner jeg nesten ikke som kyssing altså. Sånn ordentlig kyssing/klining kom jeg opp i 5. |
|
|
|
![]() |
|
|