Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?
1 22 12,36%
2-4 55 30,90%
5-7 41 23,03%
8-10 21 11,80%
11-20 19 10,67%
Mer enn 20 8 4,49%
Ingen 6 3,37%
Vet/husker ikke 2 1,12%
Er ikke på Facebook 4 2,25%
Deltakere: 178. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-12, 13:12   #1
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange av Facebook-vennene dine har du kysset?

Stemte 2-4, men tror kanskje jeg er oppe i 5-7 om jeg tenker meg om. Skulle gjerne vært nærmere kirsebær sine tall. :kjedelig:

Mannen, en eks og ei venninne er de jeg kommer på.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 13:13   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kysset 6. Egentlig ganske imponerende, synes jeg, fordi jeg har et helt overveldened kvinneflertall på vennelisten min. Både mannen min og en av eksmennene er forresten på vennelisten.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 13:21   #3
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg trodde det var 4 - 3 gamlekjærester og sambo - men så viste det seg at det var en 3-4 i tillegg, alle hyggelige opplevelser i grunnen.

Gammel 23-01-12, 13:14   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er kjedelig, måtte sjekke og det var bare 7. Til mitt forsvar får jeg ta med at jeg var sammen med eksen fra jeg var 17 år (nesten 18), til jeg var 37 år.

Gammel 23-01-12, 13:20   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser det har kommet en spinn-off og lurer på om jeg skal lage en til; hvor mange av facebook-vennene dine har du vært gift med?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 23-01-12, 13:21   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg ser det har kommet en spinn-off og lurer på om jeg skal lage en til; hvor mange av facebook-vennene dine har du vært gift med?

Der bør jeg ikke trekke opp statistikken noe særlig i hvertfall.

Gammel 23-01-12, 13:24   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Der bør jeg ikke trekke opp statistikken noe særlig i hvertfall.

Miin munn er lukket med syv selvpålagte segl, men jeg ville nok dratt opp ørlite grann.

Gammel 23-01-12, 13:25   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Miin munn er lukket med syv selvpålagte segl, men jeg ville nok dratt opp ørlite grann.

Det er jo begrenset hvor mange ganger du har rukket å være gift da, vil jeg tro, så du har fortsatt noen år på deg til å jobbe opp et skikkelig sjokkerende gifte-tall.

Gammel 23-01-12, 13:28   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er jo begrenset hvor mange ganger du har rukket å være gift da, vil jeg tro, så du har fortsatt noen år på deg til å jobbe opp et skikkelig sjokkerende gifte-tall.

Det er jo sant. De kan jo telles på tre fingre.

Gammel 23-01-12, 13:24   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

En. Jeg er visst ikke venn med eksene mine.

Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 13:29   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg vet ikke helt hvem som hadde syntes det var mest kleint om jeg på fest begynte å kline med noen av vennene til Sambo.

Gammel 23-01-12, 14:21   #12
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg gidder ikke gå over lista mi en gang til jeg. Men det er nok ikke flere enn 3-4 stk.

Er det nå jeg skal si at jeg ber og håååper at dere ikke starter en tråd om hvor mange man har klint med, som man ikke har på facebook? Det tallet ville i så fall blitt noe helt annet. :Løs tøs som tenåring:

Gammel 23-01-12, 14:26   #13
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg gidder ikke gå over lista mi en gang til jeg. Men det er nok ikke flere enn 3-4 stk.

Er det nå jeg skal si at jeg ber og håååper at dere ikke starter en tråd om hvor mange man har klint med, som man ikke har på facebook? Det tallet ville i så fall blitt noe helt annet. :Løs tøs som tenåring:

Tror også vi skal la en sånn tråd ligge.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 14:55   #14
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sju. Det var da begredelig lite.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 14:57   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skuffende få.
4 kanskje. (som i klining, jeg nusser jo på folk i ny og ne, men det teller vel ikke)

Gammel 23-01-12, 15:03   #16
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kom fram til 11. Det morsomste med opptellingen er at det bare er 1 av de 11 jeg angret på. Det kjedeligste er at jeg angrer VELDIG på alle de jeg burde ha kysset, men ikke turte eller rakk.

Gammel 23-01-12, 15:38   #17
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

8 faktisk. Mye gammelt på FB.

Gammel 23-01-12, 16:53   #18
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har klina med fem av FB-vennene mine.

Gammel 23-01-12, 17:11   #19
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Over 20 på meg. :vill og gal:

Gammel 23-01-12, 17:34   #20
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Ble litt vanskelig dette. Har kyssa mange venner litt på tull. Altså at det ikke har vært noe tenning eller flørting. Det regner jeg nesten ikke som kyssing altså. Sånn ordentlig kyssing/klining kom jeg opp i 5.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.