|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk flere esker fra gullsmeden, bøker, headset, skijakke, brettspill og mere. Veldig fornøyd med gavene
|
|
|
#2 |
|
I endring
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk ett nydeligt sølvsmykke som guttungen hadde laget sammen med bestemoren, Samsung Galaxy tab fra mannen som skal byttest for han hadde kjøpt utgaven med 3g som jeg ikke har behov for da blir det penger tilovers som jeg kan bruke på en radio til å ha på kjøkken, kule støvletter fra svigers, sengtøy og charms til armbåndet mitt.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg er faktisk litt sjåkkerad...
|
|
|
#4 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Lekker Dale-strikkejakke med fôr, masse kari Traa ull, og huslige greier som duk, skål, stekepanne og minikaserolle. Og så headset til trening.
|
|
|
#5 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk kjempefin svart ullkjole av mannen. han hadde truffet på størrelsen og alt.
|
|
|
|
#6 |
|
Ute på tur
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk masse fint, diamantring fra mannen, skivotter fra ungene, strikkajakke, stekepanne x 2, hånduker, dvder og diverse småstæsj. Ingen bøker da, merkelig nok. Bruker bestandig å få minst en bok.
|
|
|
#7 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk alt jeg ønsket meg! Kindle, ski + skisko, mummikrus, skjerf, smykke, en bok, samt lotion & potion.
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Meg og mannen kjøpte ikke gaver til hverandre i år, jeg fikk derfor ikke så mange gaver. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Grubler.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk også masse fint.
Jente -02, gutt -06, gutt -13. Sist redigert av eka : 25-12-11 kl 20:41. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk iPad, BS skjerf, smykke, mummikrus, duk, kaffetrakter (moccamaster), Røros ullpledd, film, vin. Noe var fellesgaver, veldig fornøyd!!! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fornøyd
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Mannen overrasket meg totalt med Oslo Wood lampe og stilig ullundertøy fra Moods of Norway.
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg trenger surfefingre!
|
|
|
#13 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg har også fått pøntehubro-smykke! Skipakkke, brodder tll joggeskoene, parfyme, lyslykt, Karen Blixen-hjerte, ByNord-pynt, div bodylotin og dusjsåpe, neglelakk, konfekt, vin og ost. I tillegg har vi fått penger fra svigers og mine foreldre. Pengene er brukt til å kjøpe Kenwood Major Titanium
|
|
|
#14 |
|
Peppy!
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?
Of course you do! Nå blir det slutt på å bruke nesa ved surfing mens jeg venter på t-banen. Min mann har noen kulere, hvor det er, eh, nanoteknologi? i hanskestoffet, som gjør at man kan bruke pads and pods helt ubesværet. Finnes ikke i damestørrelse, det er militærutstyr. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
By the Sea
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Gyda - jeg vil også ha prikk! :veldig nysgjerrig:
|
|
|
#16 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Dobbelt vaffeljern fra Wilfa. Gleder meg til å endelig kunne begynne å lage vafler. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fikk du noe fint til jul?GydaG: dette må jeg få vite!
|
|
|
#18 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Top 3:
|
|
|
#19 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk IJ støvler (to par - |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fikk du noe fint til jul?Vi har ønsket oss tilskudd til alpinutstyr til hele familien, derfor ble det alpinutstyr til jul i år. |
|
|
|
![]() |
|
|