|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Vi har ikke kjøpt foreløpig. Men har planer om å gi dem sykkel som vi kjøper når det kommer sykler i butikkene.
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Vår er bare et halvt år denne julen, og har lite begrep om gaver. Hun kommer til å få et berg av gaver fra familien, så vi har valgt å tegne fadderskap i SOS barnebyer i hennes navn. Hun får dermed et fadderbarn i Peru til jul i år. Et jevnaldrende et, til og med.
![]() |
#85 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Mazungen ønsker seg en Ipad eller/galaxy tab, til familien (stresser hun selv) blir nok galaxy tab om den nye er i butikken før jul. Å ikke takle flash begrenser bruken litt mye for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?
Da kan du jo kjøpe legodekk eller sånne Lynet (cars2) dekk og pakke inn til han!!!! :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Borte
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Storesøster får iPod-docking og Lillesøster får et leketelt.
![]() |
#88 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldste får mobiltelefon, en cd, pysj, speil og knaggrekke
![]() |
#89 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Ni-åringen får ny ridebukse, snart 17-åringen får en T-skjorte han har ønsket seg i evigheter og den ene av de eldste får bikini, den andre får kakefat. Også får alle en uke på Gran Canaria med all-inclusive.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Egentlig ett veldig godt tips. Legodekk har vi gud hjelpe meg over alt hjemme virker det som.
![]() |
#91 |
I mål
|
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Storebror får Playmoborg, boblejakke hvis jeg finner en, toalettveske og fargeblyanter. Sist redigert av apan : 14-12-11 kl 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Etter gårsdagens shopperunde kan jeg oppdatere denne. Snuppa får mobil, Disney on Ice og Zhuzhu-pets prinsesseslott. Lillebror får stor dyne, pute og cars-sengesett, vanlig trommesett (hvordan lot jeg meg overtale til det?
![]() |
#93 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?De to eldste skal få tv på rommet med innebygd dvd-spiller, og minsten har jeg ikke bestemt meg for hva jeg skal kjøpe til ennå.
![]() |
#94 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Poden får racerbilbane og vårjakke. Storesøster får sånn Furreal bikkje og vårjakke.
![]() |
#95 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldstejenta får kamera og akebrett, yngstejenta får dukkehus.
![]() |
#98 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Vi har pleid å kjøpe en liten grafikk til dem(gjerne fra lokal kunstner). Men i år får de to eldste innefotballsko, fireåringer får grillpinne med navn og termos og toåringen får akebrett med rygg.
![]() |
#100 |
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Mellomste får en cd spiller og ds spill. De to yngste får ds av besteforeldrene til jul så da kjøper vi spill. Eller yngste fikk det med i prisen så trenger ikke kjøpe det til han.
![]() |
|
|