|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Åh, mokkatrøffel og krokantrøffel hadde jeg dilla på for maaange år siden.. Nam. Før Troikaen tok over.
|
|
|
|
#83 |
|
intro
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Å, grøss og gru!
|
|
|
|
#84 |
|
Textrovert
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Smørmalt var fantastisk. Jeg har funnet noen hjemmelaga smørmaltdrops noen ganger. Snakk om lykke.
|
|
|
#85 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Ingen som du ramsa opp, men elsker Bridgeblanding. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Lohengrin er noe av det beste som finnes. De andre godteriene kjøper jeg aldri.
|
|
|
#88 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?
Hallo, det står jo på hva som er inni! Det er mint.
|
|
|
#89 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Er det mint?? Jeg har også alltid avfeid den som "sikkert marsipan", men nå!!
|
|
|
#94 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Det sies at fyllet har forandret farge og smak. http://www.adressa.no/kultur/article1293262.ece
|
|
|
#95 |
|
flisespikker
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Drops kjøper jeg i grunnen aldri, men Mokkabønner er veldig godt! Det har jeg alltid syntes - i gamle dager var det jo knapt mørk sjokolade å få tak i, bortsett fra Mokkabønner og Freia Selskapssjokolade (som også er veldig god). Kremtopper er i grunnen også godt, nå fikk jeg et nostalgisk flashback uten helt å huske hva det er til. Kanskje det var en bestemor eller en venninne av en bestemor som pleide å servere det. Men jeg tror aldri jeg har kjøpt det selv.
|
|
|
#96 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?
Ja, se der ja:
Men jeg lurer litt på hvor gamle folka journalisten har snakket med er. Jeg kan ikke huske noe gult, tyktflytende fyll og jeg har spist Lohengrin siden før jeg begynte på skolen.
|
|
|
#97 |
|
Textrovert
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Jeg husker godt det gamle fyllet, ja. Det må være lenge siden jeg har spist Lohengrin, for jeg har aldri spist det mintfyllet, tror jeg.
|
|
|
#99 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Krembanan - the one and only!!!
|
|
|
#100 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?Ah, og jeg må jo ikke glemme Kremtopper - det var jo også noe av det beste jeg visste av da jeg var liten ... Må kjøpes til jul!!!
|
![]() |
|
|