|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Sv: "Cubus-barn"
Det finnes mange sånne hus der ja, men at det blir snakket så mye om lønnen til andre rundt bordet tviler jeg på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: "Cubus-barn"Jeg tror ikke VF troller. Jeg tipper at han bor i et søylenabolag og at han er oppriktig frustrert over merkepress og forbruksmas.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: "Cubus-barn"Jeg tror heller ikke at vedkommende troller. Jeg syns det bare virker litt overdrevet, rett og slett. Og han skriver jo heller ingenting om at noe av dette er selvopplevd, det er jo bare hørt fra andre.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Signerer.
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes det samme som deg, et viktig tema og det er særdeles viktig at vi som foreldre er bevisste.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Nå har Candy svart det jeg hadde tenkt til å svare, men mer diplomatisk. Selvsagt kan du starte så mange tråder du vil, men du får tåle å få andre svar enn en kollektiv "jah, det er fælt
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: "Cubus-barn"Her vi bor er de fargede guttebuksene fra Cubus det som har vært høyeste mote i hele høst. DC ligger ubrukt i skapet til fordel for lilla og grønne bukser fra Cubus. |
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Definitivt!
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: "Cubus-barn"Jepp, det er lov. Også skal det være skjorte til som matcher. Gjerne med rutemønster, så er de så fine så. |
|
|
|
#14 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: "Cubus-barn"Enkelt her inne mener tydeligvis at mobbing og kjøpepress ikke forekommer fordi de selv ikke har opplevd det. Jeg sier ikke at dette forekommer overalt men |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Cubus-barn"Du kan lage så mange tråder du vil om hva du vil, vestlandsfanden. :raus: Men jeg synes du kan tåle at noen kommenterer at du har startet påfallende like tråder, av type kaste-brannfakkel-og-så-løpe-avgårde, uten noen andre knagger enn jeg-har-hørt-mange-som-argumentasjonen?
|
|
|
#16 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: "Cubus-barn"Her er det også godt bemidlet, men god mix på skolen. Liker det veldig godt at det er blandings i miljøet. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: "Cubus-barn"Men det går begge veier. Det er ikke noe bedre å lære barna at folk med dyre klær er moralsk forkvaklede forbruksmonstre, enn å lære barn at Cubusklær er for fattigfolk. Det skal ikke sparkes i noen retninger.
|
|
|
|
#18 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg er ikke enig. :kaste brannfakkel: Jeg syns det er utrolig mye verre å sparke nedover enn oppover. Alltid. "Blæææhæææ! Dere er så fattige at dere ikke kan kjøpe dere skikkelige klær." mener jeg er mye verre enn "Å betale flere tusen kroner bare for et merke, er rett og slett idioti.". Ikke minst fordi jeg oppriktig syns at det viktige med klær og andre ting, bør være hvor nyttig og holdbar tingen er, ikke hvem som har produsert klærne/tingen.
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Jeg synes ikke det er greit å plage/hetse/kritisere ungene uansett. Og det er vel det som er diskusjonen her - hvordan ungene forholder seg til hverandre? Hver enkelt unge med merkeklær er jo ikke nødvendigvis "oppover", maktmessig sett, sånn at det er bedre å sparke på dem enn på dem som går med Sparkjøpklær.
|
|
|
#20 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|