Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Matboks med kjøleelement?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 14:30   #81
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Matboks med kjøleelement?

Opprinnelig lagt inn av Bean, her.

Jeg har kjøpt Frossypack til poden og er fornøyd. Maten holder seg kald i 8-10 timer. Sjekket en dag da han hadde bare spist lite og maten var ennå kald og frisk rundt middagstid etter 9 timer.

Ja, den holder maten kald lenge. Men jeg ergrer meg litt over at det ikke er plass til et yoghurtbeger oppi.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 14:35   #82
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Rösti har små kjøleelment som selges separat. Jernia selger merket.

Hmm. Var innom min lokale Jernia og de hadde ingen små kjøleelement. Rart, egentlig.

Gammel 06-09-11, 14:37   #83
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg skulle til å bestille den, Ciela - men porto kom på nesten 700 kroner! Hvor bestilte du?

700! Den så riktig så kjekk ut, men 700 ble for drøyt.

Gammel 06-09-11, 15:49   #84
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ble riktignok rimeligere på amazon, men drøyt femhundre totalt synes jeg også ble for mye - selv om matboksen bare kostet rundt 160,-.

Gammel 06-09-11, 18:41   #85
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Her var hele innholdet i kjøleelementet tint innen vi kom til barnehagen. Det er for dårlig altså.

Gammel 06-09-11, 20:15   #86
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Her var hele innholdet i kjøleelementet tint innen vi kom til barnehagen. Det er for dårlig altså.

Hvilken var det?

Gammel 06-09-11, 20:15   #87
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Det ble riktignok rimeligere på amazon, men drøyt femhundre totalt synes jeg også ble for mye - selv om matboksen bare kostet rundt 160,-.

500 er altfor mye, det også.

Gammel 06-09-11, 21:14   #88
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Det var Rema-boksen.

Gammel 06-09-11, 22:32   #89
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Det var Rema-boksen.

Da har jeg ikke gått glipp av noe, altså.

Gammel 06-09-11, 23:37   #90
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Jeg bestillte fra herifra . Da jeg skulle bytte side fikk jeg opp en liten notis som ga meg 15 % rabatt . Yubo sin egen siden hadde rå port .
http://www.lunchboxes.com/yubo.html

her er det diverse koder som gir lingnende rabatt .
http://www.retailmenot.com/view/lunchboxes.com

Ser utifra nettbanken at jeg er trukket 221 kr for matboksen og frakt med ups fra Usa .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 15:26   #91
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hmm. Var innom min lokale Jernia og de hadde ingen små kjøleelement. Rart, egentlig.

Søk på Rösti + kjøleelement. Jeg har nettopp gjort det og kom til Rafens, men det er sikkert flere som selger det. Det jeg kjøpte var 5,5X11 cm og heter Rösti Mepal. Jeg kjøpte mitt på Jernia, men det er sikkert lokale forskjeller i utvalget.

Gammel 21-09-11, 16:20   #92
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gi rapport når du får dem da, Ramses. Vi har ikke fått somlet oss til å bestille, så foreløpig sender vi bare maboksen i pose med et løst kjøleelement.

Da har matboksene ankommet! De kom i går, så storesøster hadde brødskive med gulost i en, og oppskåret frukt i en annen, mindre boks med seg på skolen i dag. Jeg spurte henne hva hun synes, om det holdt seg kaldt, og det gjorde det, sa hun. Jeg hentet henne klokka tre, så etter mer enn 7 timer i sekken var de fremdeles litt kalde, ikke frosne, men absolutt kjølige. Hun hadde de med seg på tur, og som hun sa "det var kaldt og godt selv om sekken var i sola!" All maten var borte, og selve boksene virker veldig kjekke og greie!

Gammel 21-09-11, 16:33   #93
Ciela
Erfaren

Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Vi har fikk yubo boksen etter to uker . Totalt kom den på ca 230 kr inkludert porto . Lett å åpne . Plass til en youghurt stående istedet for den ene lille boksen . Virker som det holder maten frisk frem til lunch .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 21:58   #94
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for rapporter!

Hvilke var det du bestilte igjen, Ramses? De øverste i bildeserien som du siterte? *surrer litt*

Gammel 22-09-11, 08:12   #95
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte det fra reuseit.com! Tok litt over ei uke.

Jeg bestilte disse:

Og de fire firkanta her (en pakke):

Gammel 22-09-11, 14:04   #96
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Så smart med de små boksene!

Gammel 22-09-11, 14:10   #97
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Jeg har akurat bestillt en yubo fra Usa . Så jeg kan ikke si noe om kvaliteten men den virker veldig praktisk og kan brukes med og uten boksene .

Den så jo helt genial ut! Hva er erfaringene med den, hvis den er kommet??

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 13:27   #98
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Disse har jeg kjøpt. Giraffen er en slags termopose som jeg legger i kjøleelement samt to små matbokser. Det er faktisk plass til en slik også oppi:

I den termosmatboksen så putter jeg oppi fiskekaker også som skal holde seg varm! Mine unger liker ikke så godt kald middagsmat.

Edderkoppvesken har og termo inni seg. Det er plass til et yoghurtbeger stående oppi, i tillegg legger jeg oppi et kjøleelement og to små matbokser.

Det var mange spennende matbokser her inne med kjøling og med ulike rom, men jeg synes det ble for dyrt å bestille fra utlandet.

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 15:55   #99
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Jeg har akurat bestillt en yubo fra Usa . Så jeg kan ikke si noe om kvaliteten men den virker veldig praktisk og kan brukes med og uten boksene .

Jeg prøvde å bestille en nå på Amazon, men de ville ikke sende. Hvor bestilte du?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 17:49   #100
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

@ guttemamma: Hvor har du kjøpt disse da? Hvor stor ca er den giraffposen?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.