Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-11, 23:38   #1
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

jeg tror dog at ulitmate turn-off er merkelige holdninger og frp-medlemskap

I utgangspunktet enig, men en gang opplevde jeg faktisk den ultimate tiltrekning til en fyr som sto for absolutt alt som jeg hater. Han representerte absolutt alt i verden som byr meg i mot, men det var en gjensidig tiltrekning og råskap mellom oss som jeg den dag i dag ikke kan forklare. Eller forstå. Han følte akkurat det samme med meg. Vi kunne _aldri_ hatt noe liv sammen, men den lidenskapen.... Oh my god....

Gammel 06-07-11, 22:25   #2
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Fniser av ren og velstelt og god hygiene. Lurer på om det er det første menn svarer om de får samme spørsmålet om kvinner.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:46   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne aldri følt tiltrekning for en mann hvor underarmshårene er parallelle med aksen på underarmen sånn at endene på underarmshårene stikker ut under skjortekanten.

Gammel 05-07-11, 22:49   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg kunne aldri følt tiltrekning for en mann hvor underarmshårene er parallelle med aksen på underarmen sånn at endene på underarmshårene stikker ut under skjortekanten.

Gammel 05-07-11, 22:49   #5
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg krever renslighet. Urenslighet er ikke noe jeg klarer å leve med. Utover det bruker jeg helst vetoretten min på andre ting enn utseende i forhold til mannen min. Jeg forteller ikke en mann på over 40 år hvordan han skal se ut på håret, og jeg hadde blitt ganske irritert om han hadde satt krav til utseende mitt.

(Jeg synes det er helt ok med kommentarer om at man kler en ting bedre enn en annen altså, men å stille krav eller komme med forventninger, er veldig fjernt for meg.)

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Speedo funker aldri. Uansett. Ikke på noen i hele verden.

Og lange negler er ekkelt! Både på fingre og på tær.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 05:40   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg liker ikke skjegg og liker ikke å kysse kaktus. Jeg forventer derfor at mannen barberer seg dersom han ønsker å bli kysset.

Akkja. Alt hva man må gå på akkord med. Sett i ettertid er jeg glad det var ikke-skjegg-kravet jeg til slutt måtte gi etter på, ikke høyere-enn-meg-kravet. Og så blir man nå etterhvert merkelig herdet av å kysse på disse kaktusene, da.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:58   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dixie... Du hadde ikke falt for den fyren jeg så for mange år siden som hadde tatovert "Sandnes" på magen?

I min bok gir tatoveringer, piercinger, gull-lenker, bling, nettingtrøyer og bolemuskler minuspoeng.

Akkurat Sandnes-tatovering på magen høres ikke ut som noe sjekketriks nei. Men hadde han vært sexy nok ...
Piercinger liker jeg ikke, noe (sorry om noen her føler seg truffet) piercing i øyenbrynet er faktisk noe av det grelleste jeg ser, både på menn og kvinner. I haka og, forsåvidt. Men hver sin smak.
Boletyper som går med armene ut fra kroppen er ikke noe for meg.

Gammel 05-07-11, 23:14   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Vi deler IKKE smak Unicorn.

Det er visst ikke så mange her inne som gjør det når det gjelder meg, etter hva jeg har fått inntrykk av i diverse hunke-tråder.

Gammel 05-07-11, 23:17   #9
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi deler IKKE smak Unicorn.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.