|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
heimføing
|
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?Ja, alle menn liker langt hår best. På samme måte som at de liker silkeglatte stayups.
Selv om alle menn liker stayups, betyr ikke det at de vil at alle damer skal gå med det hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Pauset
|
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?Jeg får mye mer oppmerksomhet med flagrende lange krøller enn glatt bob. For sure. Men det betyr ikke at alle syntes langt hår er finest, det betyr nok kanskje bare at jeg kler langt hår best? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?Min mann kaller guttesveis på jenter for skilsmissehår. Som i skilsmissegrunn.
![]() |
![]() |
#85 |
Passiv
|
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?De som har spurt mennene sine her - dere er klar over at dette er det skumleste menn vet eller? Når kona - med kort hår i en frisyre de ikke vet hva heter eller om klassifiseres som kort, halvlangt, langt eller whatnot, kommer og spør hva han liker på generell basis? Menn vet jo at sånne spørsmål som regel har en eller annen fasit - som de ikke vet hva er. |
![]() |
![]() |
#86 |
Peppy!
|
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?Min mann er soleklar på at han foretrekker langt hår. Det er seksåringen min også, for da ser de mest jenter ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?Jeg aner ikke hva som foretrekkes.
Som når jeg spør mannen min om jeg kler best å ha lang eller kort lugg. Da ser jeg tanken "Hvilket svar vil hun ha?" gå gjennom hodet hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?Jeg husker veldig godt min første ordentlige kjæreste som sa at uansett hvordan jenta ser ut og kvaliteten på håret er, er hun med langt hår penere enn hun med kort hår. Uansett! Haha! Kjempekoselig sagt iogmed jeg da akuratt hadde klipt meg kort |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?
Bytt frisør!
![]() |
#90 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?Tja, nå har jeg ikke spurt sambo, men min far sier i alle fall at alle bør ha så kort hår at man kan vaske det med en klut. Det er nemlig så praktisk.
![]() |
#92 |
Passiv
|
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?Bluen - du trenger en ny frisør! |
![]() |
![]() |
#95 |
|
Jeg trenge ikke å spør mannen min. Jeg fikk klart svar den gangen da jeg som 19-åring kom hjem etter å ha klippet bort det lange håret. Jeg hadde skikkelig Karius-sveis, helbleket og var råtøff! Gubben lå på sofaen og sov da jeg kom hjem, så jeg satt meg ned ved siden av ham og vekket ham forsiktig. Han snudde seg mot meg, åpnet sakte øynene. Stirreet litt og utbrøt: Du ser jævlig ut! Snudde seg rundt på sofaen igjen og sov videre.
![]() |
#96 |
intro
|
Tynt hår går ikke akkurat som noe kompliment i min bok, altså - selv om det jo sikkert er sannheten. Er ikke det en ting som det er litt uhøflig å påpeke, da? Det blir litt som om en massør skulle skrive "ryggmassasje, sterkt overvektig" i avtaleboka si og så lese det opp for kunden.
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?Altså, jeg skjønner det, men tynt hår er et faktum, på samme måte som tykt hår er et faktum. Noen kan ikke fordra det tykke håret, og noen kan ikke fordra det tynne håret. Det er ingen fornærmelse, og for de som dealer med hår stadig vekk er det sikkert fullstendig normalt å bruke denslags beskrivelser. "Langt, kort, tykt, tynt, farget, slitt, krøllete, rett." |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
intro
|
Jeg skjønner at det er fagtermer for en frisør, men synes likevel ikke det var spesielt høflig i denne sammenhengen. I mine ører er "tynt hår" et negativt ladet uttrykk. Ørsmå pupper og store pupper er også fakta, men det anses jo normalt ikke som spesielt hyggelig å klassifisere det slik direkte overfor innehaveren.
![]() |
![]() |
#99 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror disse to tingene rett og slett kan henge sammen, jeg da.
![]() |
#100 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Liker alle menn langt hår best?Jeg tror du må til min frisør, Elinblu.
![]() |
|
|