Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Liker alle menn langt hår best?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 23:25   #81
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Ja, alle menn liker langt hår best. På samme måte som at de liker silkeglatte stayups.

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg vet ikke helt, jeg klarer ikke å dekode mannens utsagt. Han sier han liker best langt hår. Men når han ser bilder av meg med kort hår som jeg har nå, og bilder med langt hår som jeg hadde før, så innrømmer han at jeg ser best ut med kort hår. Allikevel liker han langt hår best. Hvordan skal man tolke det, da?

Selv om alle menn liker stayups, betyr ikke det at de vil at alle damer skal gå med det hele tiden.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 23:55   #82
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Det kommer an på hva dama kler best", er svaret.
Alt kler den smukke, tenker jeg, og har veldig kort hår nå.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 00:02   #83
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får mye mer oppmerksomhet med flagrende lange krøller enn glatt bob. For sure. Men det betyr ikke at alle syntes langt hår er finest, det betyr nok kanskje bare at jeg kler langt hår best?

Det hjelper heller ikke med langt hår om det er pistrete og tynt. Så bedre med kort, kult og velstelt da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 00:17   #84
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mann kaller guttesveis på jenter for skilsmissehår. Som i skilsmissegrunn.

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Har hatt hår ned til rumpen i 100 år nå, og er møkk lei.

Jeg leste I rumpen, og måtte lese en gang til ja.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 07:04   #85
Slettet bruker
Passiv

Standard

De som har spurt mennene sine her - dere er klar over at dette er det skumleste menn vet eller? Når kona - med kort hår i en frisyre de ikke vet hva heter eller om klassifiseres som kort, halvlangt, langt eller whatnot, kommer og spør hva han liker på generell basis? Menn vet jo at sånne spørsmål som regel har en eller annen fasit - som de ikke vet hva er.
:spiser lunsj med bare menn:

Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 07:25   #86
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mann er soleklar på at han foretrekker langt hår. Det er seksåringen min også, for da ser de mest jenter ut. Og det er kanskje der det ligger, at menn gjerne foretrekker langt hår fordi det er så opplagt feminint.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 08:09   #87
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg aner ikke hva som foretrekkes.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

De som har spurt mennene sine her - dere er klar over at dette er det skumleste menn vet eller? Når kona - med kort hår i en frisyre de ikke vet hva heter eller om klassifiseres som kort, halvlangt, langt eller whatnot, kommer og spør hva han liker på generell basis? Menn vet jo at sånne spørsmål som regel har en eller annen fasit - som de ikke vet hva er.

Som når jeg spør mannen min om jeg kler best å ha lang eller kort lugg. Da ser jeg tanken "Hvilket svar vil hun ha?" gå gjennom hodet hans.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 08:10   #88
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Jeg husker veldig godt min første ordentlige kjæreste som sa at uansett hvordan jenta ser ut og kvaliteten på håret er, er hun med langt hår penere enn hun med kort hår. Uansett! Haha! Kjempekoselig sagt iogmed jeg da akuratt hadde klipt meg kort

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 08:56   #89
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Takket være denne tråden har jeg nå bestilt frisørtime for første gang på ett år. Det fortsetter i samme stil som vanlig når jeg skal til frisøren. Da skriver jeg "klippe tupper, tynt hår" i boka, jeg, sa hun. Er det rart jeg kvier meg for å bli klipt?

Bytt frisør!

Gammel 05-07-11, 10:19   #90
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Tja, nå har jeg ikke spurt sambo, men min far sier i alle fall at alle bør ha så kort hår at man kan vaske det med en klut. Det er nemlig så praktisk.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:22   #91
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror menn liker damer med langt hår.

:kort hår og evig singel:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:57   #92
Slettet bruker
Passiv

Standard

Bluen - du trenger en ny frisør!
Hvis det er noen trøst så sa en frisør det samme til meg en gang også - håret mitt var tynne fjoner. Vel, du har jo møtt meg.

Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:59   #93
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er kanskje teit, men jeg skjønner ikke hvorfor "klippe tupper, tynt hår" er så fornærmende?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:00   #94
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Bytt frisør!

Jeg gjør ikke annet. Bytter hvert år, dvs. at jeg aldri lenger er mer enn én gang hos den samme.

Gammel 05-07-11, 11:04   #95
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg trenge ikke å spør mannen min. Jeg fikk klart svar den gangen da jeg som 19-åring kom hjem etter å ha klippet bort det lange håret. Jeg hadde skikkelig Karius-sveis, helbleket og var råtøff! Gubben lå på sofaen og sov da jeg kom hjem, så jeg satt meg ned ved siden av ham og vekket ham forsiktig. Han snudde seg mot meg, åpnet sakte øynene. Stirreet litt og utbrøt: Du ser jævlig ut! Snudde seg rundt på sofaen igjen og sov videre.

Gammel 05-07-11, 11:05   #96
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er kanskje teit, men jeg skjønner ikke hvorfor "klippe tupper, tynt hår" er så fornærmende?

Tynt hår går ikke akkurat som noe kompliment i min bok, altså - selv om det jo sikkert er sannheten. Er ikke det en ting som det er litt uhøflig å påpeke, da? Det blir litt som om en massør skulle skrive "ryggmassasje, sterkt overvektig" i avtaleboka si og så lese det opp for kunden.

Jeg er vel bare lei av å få høre hvor slitt, fjonete og tynt hår jeg har hvert gang jeg nærmer meg en frisør.

Gammel 05-07-11, 11:09   #97
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg skjønner det, men tynt hår er et faktum, på samme måte som tykt hår er et faktum. Noen kan ikke fordra det tykke håret, og noen kan ikke fordra det tynne håret. Det er ingen fornærmelse, og for de som dealer med hår stadig vekk er det sikkert fullstendig normalt å bruke denslags beskrivelser. "Langt, kort, tykt, tynt, farget, slitt, krøllete, rett."

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:20   #98
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Altså, jeg skjønner det, men tynt hår er et faktum, på samme måte som tykt hår er et faktum. Noen kan ikke fordra det tykke håret, og noen kan ikke fordra det tynne håret. Det er ingen fornærmelse, og for de som dealer med hår stadig vekk er det sikkert fullstendig normalt å bruke denslags beskrivelser. "Langt, kort, tykt, tynt, farget, slitt, krøllete, rett."

Jeg skjønner at det er fagtermer for en frisør, men synes likevel ikke det var spesielt høflig i denne sammenhengen. I mine ører er "tynt hår" et negativt ladet uttrykk. Ørsmå pupper og store pupper er også fakta, men det anses jo normalt ikke som spesielt hyggelig å klassifisere det slik direkte overfor innehaveren.

Ja ja, jeg liker nå ikke å gå til frisøren uansett. Jeg prøver ikke å si at jeg tok meg voldsomt nær av den angivelige fornærmelsen; det var bare en god illustrasjon av mitt forhold til frisører.

Gammel 05-07-11, 11:21   #99
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mammaugla, her.

Jeg trodde de så på puppene jeg, så håret er vel egentlig helt likegyldig for dem?

Jeg tror disse to tingene rett og slett kan henge sammen, jeg da.

Jeg husker en gang i oldtiden :kniiirk: at en mannlig medstudent plutselig spurte meg om jeg hadde klippet håret. Jeg har langt hår og hadde fjernet mange cm, men siden det uansett var såpass langt, så var det egentlig ingen som så at jeg hadde klippet det.

Gledesstrålende svarte jeg "Ja, wow, hvordan så du det?", hvorpå han tørt svarte "Det hang lengre nedover puppene før!".

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:22   #100
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du må til min frisør, Elinblu. Han får meg til å føle meg helt dronning, hver gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.