Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er du på Google+?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-11, 22:32   #81
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvordan blir Google+ på personvern, tror dere?

Jeg har troen på Google, jeg. Ikke minst fordi man kan laste ned sitt eget innhold, slette det og gjenoppta bruken av Google slik man er "vant" til, feks gmail/picasa etc.

Vi får se om jeg må spise hatten min.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:33   #82
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Er innlogget og klikker på linken, men får bare opp samme beskjeden som før om at "Google+ er i en begrenset prøvefase, bla bla, hold meg oppdatert". Vel vel, kommer sikkert tidsnok inn, men takk like vel.

Samme beskjeden som jeg får det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:37   #83
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Rart Luvi, jeg kom rett inn jeg altså

Gammel 10-07-11, 22:38   #84
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg koommer heller ikke inn. Åpenbart forskjell på folk.

Gammel 10-07-11, 22:40   #85
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Er innlogget og klikker på linken, men får bare opp samme beskjeden som før om at "Google+ er i en begrenset prøvefase, bla bla, hold meg oppdatert". Vel vel, kommer sikkert tidsnok inn, men takk like vel.

Mulig de har stengt igjen. Det var mulig i dag tidlig. Sikkert bare å prøve igjen senere.

Gammel 10-07-11, 22:44   #86
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal være mye slækkere på vennegreier her enn på Fæis.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:45   #87
indie

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får samme beskjed som Luvi. Får prøve igjen i morgen.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:45   #88
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppsettet er jo fullstendig forvirrende! Hvordan inviterer jeg?

Gammel 10-07-11, 22:46   #89
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kommer heller ikke inn for å registrere meg, selv om jeg har gmail-konto. Får alltid beskjed om begrenset prøvefase osv. Høres ut som folk har en del invites til overs?

Gammel 10-07-11, 22:46   #90
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

: pioner:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:47   #91
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Oppsettet er jo fullstendig forvirrende! Hvordan inviterer jeg?

Det står inviter på høyre side på Strømmen. Evt kan du gå via kretser og invitere der.

Gammel 10-07-11, 22:49   #92
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja, det stod jo midt i fleisen på meg. :blind:

Gammel 10-07-11, 22:55   #93
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg var tydeligvis invitert uten å vite det . Kom inn uten problem.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 23:06   #94
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nå har jeg installert det på Samsungen min også, MYE bedre på telefonen enn på pcen. MYE mer oversiktlig og bedre!

Gammel 10-07-11, 23:11   #95
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det lille jeg ser, så er de mye bedre. Allerede fra man adder folk/ blir addet, så legger man dem i grupper og bestemmer så hvem som skal se de ulike innleggene/bildene etc.

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det kan man jo gjøre på FB også.

Ja, det kan man, men det er ca en milliard ganger mer komplisert. Jeg har klart å skjule vennelisten min på FB, men hvordan aner jeg ikke. Det er så ekstremt mange innstillinger og jeg føler mange av dem overlapper hverandre, så plutselig har jeg valgt noe som gjør de tidligere valgene mine ugyldige og alt blir bare rot.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 23:11   #96
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Hmm... jeg får det ikke til på iPhonen, "Your browsers cookie functionality is turned off. Please turn it on." Hvordan gjør man det da?

Gammel 10-07-11, 23:14   #97
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Nå har jeg installert det på Samsungen min også, MYE bedre på telefonen enn på pcen. MYE mer oversiktlig og bedre!

Fungerer veldig bra på Iphone også

Gammel 10-07-11, 23:16   #98
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Mannen fikset Google+ til meg forrige uke. Men foreløpig har jeg ham og en av hans kamerater som venner der. Ja, ja.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 23:17   #99
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg trodde ikke det var kommet til iPhone enda?

Årh jeg er så glad jeg kan ha ALT på telefonen nå! Google+, alle gmail-eposter kommer til mobilen min så jeg alltid er oppdatert osv. Livet ble mye enklere da jeg fikk Samsungen altså!

Gammel 10-07-11, 23:22   #100
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg tror ikke google+ har app for iPhone ennå? Jeg kommer inn på mobil, men bare som vanlig nettside.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.