|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilstol/forovervendtDet gikk veldig bra i dag, og vi terpet "stramt over lårene, og ligge over skulderen" (sistnevnte er ikke så lett å unngå med denne belteføringen som er på dette setet da) og han er flink.
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Bilstol/forovervendt
Jeg sjekker fortsatt at han strammer godt nok. Han ble snudd for halvannet år siden.
|
|
|
#3 |
|
Sv: Bilstol/forovervendtJa, vi skal sjekke og hjelpe lenge enda.
|
|
|
#4 |
|
Sv: Bilstol/ forovervendt
Gjelder vel ikke for den som kjører, i alle fall... tror det er tryggest om jeg ser fremover, tror jeg... Tidligere i uken snakket Knerten om plassene i bilen. Hans plass var der, og Mikro sin var der, og mamma og pappa sine, som nå plutselig er veldig spennende å snakke om, siden vi ikke har faste plasser lenge (mannen kjørte opp nylig) er LANGT DER BAKE! I hans verden er naturlig nok fremsetet "der bak", og slik skal det få forbli lenge. Selv om jeg trodde det var vanlig å snu dem sånn før de begynte på skolen. Men greit, da stresser jeg ikke med det på noen år. Like greit, magen min har ikke det minste lyst å tenke han er så stor på lenge enda. Bakover er fint.
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bilstol/ forovervendtTWE går jo for bare svimlende 1500kr på Barnas hus for tiden. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Da jeg kjøpte bilstoler til de to eldste holdt jeg på å dø av sjokk da jeg oppdaget at bilstolene kostet 1800 kr. Jeg fant dem på tilbud til 1300-ish. Ting har endret seg litt, nå har jeg bare godtatt at bilsikring koster. 1500 kr er jo ikke lite penger, men til bilstol å være er det noe av det rimeligere man får.
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bilstol/ forovervendtMan får jo bilstoler til 1000kr nå og, men jeg har vel også innsett at et bilsete koster nermere 3000kr +-. Akkurat nå har vi Brio og TWE så de var jo en del billigere. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi hadde Akta Cosmic til Størsta. Kjøpte den i mai 2002 og den var da enda fersk på markedet. De fleste andre i barselgruppa valgte HTS Kid. Da vi kjøpte så betalte vi 2290,- for Cosmic'en. Den gjør nytta si enda i dag, i form av at den står på vaskerommet for å holde en aktiv 1-åring fast når hun er med i vaskekjelleren (ikke barnevennlig vaskerom).
|
![]() |
|
|