|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bundad?
Samme hadde det nok blitt her hjemme.
|
|
|
#83 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Kanskje. Han virket litt misunnelig på meg som gikk med splitter ny bunad i år. Men jeg tror han ville ha valgt bunad og sånt selv. Og så ville jeg at den skulle ha vært skreddersydd.
|
|
|
#84 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Det hadde nok vært en skikkelig fæl gave for mannen min å få. For det første fordi han ikke ønsker seg bunad, og for det andre fordi han nok ville ha følt seg forpliktet til å bruke den når han hadde fått den. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Nei, da hadde jeg nok heller spurt om vi kunne spleisa på en gitar til 30000. Det hadde han hvertfall blitt glad for.
|
|
|
#87 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Han hadde blitt overlykkelig. Derfor er planen å sy til 40-årsdagen hans. Har ennå et par år på meg, det blir spleiseprosjekt, men jeg syr på kurs selv.
|
|
|
#88 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min mann hadde blitt veldig glad.
|
|
|
#92 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Nei |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Jeg tror min kjære heller hadde vandret naken over torget før han tok på seg en bunad.
|
|
|
#94 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min mann ønsker seg bunad. Men vi har liksom aldri fått suset oss til å bestille. Han hadde nok blitt glad for å få det som presang.
|
|
|
#95 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Nei, det hadde han absolutt ikke blitt. Han er imot bunad, og der er jeg helt enig. Det er da ikke pent på hverken damer eller menn. Menn i dress derimot er helt ålreit. |
|
|
|
#96 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Ha ha, jeg tror han hadde solgt den og blitt glad for pengene.... |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min hadde blitt så ufattelig skuffa over en bunad at jeg tror det må være en av få ting som hadde fått ham langsint gjennom flere år. Tipper han hadde insistert på å bruke den mens han følger ungene på Halloween eller til å male med. (Han er ikke helt typen.) |
|
|
|
#99 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min mann fikk det når han ble 30. Han ønsket seg det og ble veldig glad. Og han er så fin, med flosshatt og alt |
|
|
|
![]() |
|
|